به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۹۴۱۰

دلخوری شدید کی‌روش از دو نفر در ایران

دلخوری شدید  کی‌روش از دو نفر در ایران
گروه ورزشی:روزنامه جام جم نوشت:شاید فکر کنید موضوع حضور کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی فقط در رسانه‌ها مطرح شد چراکه فدراسیون فوتبال چپ و راست بازگشت او را تکذیب می‌کرد و علاقه‌ای برای بازگشتش نداشت. طبق اطلاعات تازه‌ای که رسیده، پشت پرده اتفاقاتی رخ داد که دقیقا عکس این موضوع را ثابت می‌کند. یک منبع آگاه داخل فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت آن‌ها با کارلوس کی‌روش قول و قرار‌هایی گذاشته بودند و قصد داشتند مذاکرات نهایی را با این مربی در یکی از کشور‌های اطراف انجام دهند.
چندی قبل ماجرای جدایی اسکوچیچ از تیم‌ملی قوت گرفت و این هم به خاطر عملکردی بود که ایران مقابل کره‌جنوبی و الجزایر داشت. مسائل فنی یکطرف، در طرف دیگر مسئولان نگران بودند با توجه به ضعف مدیریتی دراگان، ایران تورنمنتی پرحاشیه در پی داشته باشد. به همین خاطر هیات رئیسه فدراسیون توپ را به زمین اسکوچیچ انداخت تا مربی کروات را برکنار کند. منتهی آن‌ها وقتی دیدند بعضی از چهره‌های فوتبال موضعگیری منفی کردند، با علم به این موضوع که دراگان اسکوچیچ نمی‌تواند حاشیه‌های موجود را رفع کند و تیمی یکدل بسازد، بازی را عوض کردند و رای به ابقای این مربی دادند. در گیر و دار برکناری اسکوچیچ، دو تن از مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکرات را با کارلوس کی‌روش آغاز کردند. آن‌ها به سرمربی سابق ایران پیام دادند خود را برای مذاکرات جدی آماده کند. کی‌روش هم ضمن اعلام این‌که مشکلی برای بازگشت ندارد، تاکید کرد به زودی سفر به خاورمیانه و یکی از کشور‌های عربی خواهد داشت. آن دو مسئول فدراسیون هم پیام دادند برای مذاکرات از ایران خارج خواهند شد. با وجود علاقه کی‌روش به ادامه مذاکرات، اما فدراسیون فوتبال چندی قبل به طور کامل ارتباط خود را با این مربی قطع کرد تا او شاکی شود و بگوید ظاهرا با اسمش بازی کرده‌اند. علنی شدن ابقای اسکوچیچ توسط هیات رئیسه هم نشان داد اختلاف بر سر برکناری این مربی زیاد بوده و فدراسیون نتوانسته به تصمیمی یکپارچه در این زمینه برسد. در جلسه آخر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون رای به برکناری دراگان داد، ولی اصولی که توانسته بود سه نفر دیگر از اعضا را همراه خود سازد، اسکوچیچ را حفظ کرد.

 
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها