به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۴۹۴۱۳

فیفادی پرچالش در انتظار تیم ملی

فیفادی پرچالش در انتظار تیم ملی
گروه ورزشی: بعد از فیفادی پرحاشیه و کم اثر قبلی، یک فیفادی متفاوت با دو بازی دوستانه قابل قبول در انتظار تیم ملی است.رویارویی با دو تیم سنگال و اروگوئه در فیفادی دوم برای تیم ملی فوتبال ایران، هم می‌تواند جذاب باشد و هم خطرناک!

شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که خود اسکوچیچ هم به خوبی می‌داند، هر نتیجه غیرقابل قبولی شاید برای خود او دردسر ایجاد کند. همان‌طور که بعد از شکست مقابل الجزایر در دیدار دوستانه، حواشی و انتقادات بسیار زیادی را شاهد بودیم.قطعاً بازی با این دو تیم سخت‌تر از الجزایر خواهد بود و ملی‌پوشان باید در کنار هدف اصلی بازی‌های دوستانه که فارغ از نتیجه، کسب آمادگی بیشتر است، نیم نگاهی هم به خود نتیجه داشته باشند چرا که هر نتیجه نامطلوبی می‌تواند خطرناک باشد.

هر دو حریف احتمالی ایران در رنکینگ فیفا، رتبه بهتری نسبت به ایران دارند و بعد از آن برهه کوتاهی که تیم ملی با سوئد و شیلی (فروردین ۱۳۹۴) دیدار کرد، برای اولین بار است که ملی‌پوشان دو دیدار دوستانه بزرگ در یک اردو را تجربه خواهند کرد. اروگوئه تیم سیزدهم رنکینگ فیفا است و جزو هشت کشوری به شمار می‌رود که توانسته‌اند جام جهانی را فتح کنند. این تیم در گروه H با پرتغال، غنا و کره جنوبی همگروه است و شاید سنگال مثل ایران، حریف این تیم در فیفادی دوم هم باشد.

سنگال، قهرمان جام ملت‌های آفریقا با سرمربی جذابش این بار به دنبال خودنمایی در جام جهانی قطر است. این تیم در دوره گذشته فقط به خاطر کارت زرد بیشتر از صعود به دور حذفی جام جهانی بازماند. شاگردان سیسه، تیم هجدهم رنکینگ فیفا هستند. آنها در گروه اول جام جهانی با تیم میزبان، اکوادور و هلند همگروه هستند.
مرجع : ایران ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها