به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۴۹۴۱۹

قاتلان ماه کامل اسکورسیزی به اسکار نمی‌رسد

قاتلان ماه کامل اسکورسیزی به اسکار نمی‌رسد
گروه فرهنگی:فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به فصل جوایز اسکار ۲۰۲۳ نمی رسد. فیلم «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی محصول اپل که بسیاری انتظارش را می کشند به فصل جوایز اسکار امسال نخواهد رسید. این درام وسترن با بازی لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و جسی پلمونز برای نمایش در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.فیلمنامه این فیلم توسط اریک راث نوشته شده و از رمان پرفروش «قاتلان گل کامل: قتل های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی» نوشته دیوید گران اقتباس شده است.

«قاتلان ماه کامل» در ابتدا توسط اپل برای نمایش در ۲۰۲۳ ساخته شده بود با این حال پس از رفتار ویل اسمیت (سیلی این بازیگر به کریس راک) در مراسم اسکار در اوایل سال جاری میلادی، که استراتژی اپل را برای انتشار درامی در مورد برده داری با بازی ویل اسمیت تغییر داد، بحث و گفتگو بین فیلمساز و استودیو در مورد تغییر تاریخ اکران فیلم به سال ۲۰۲۲ رخ داده بود.

گفته می شود با توجه به پایان فیلمبرداری فیلم در سپتامبر ۲۰۲۱ و همینطور مراحل طولانی تدوین فیلم، این اثر ۲۰۰ میلیون دلاری اسکورسیزی به موقع به فصل جوایز اسکار امسال نمی رسد. درعوض، اکنون شایعه شده است که فیلم چشم به اولین جشنواره بزرگ ۲۰۲۳ که ممکن است کن، ونیز یا یک رویداد دیگر باشد، دارد.
مرجع : صبا
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها