به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۴۹۴۳۸

گزینه غیرمنتظره یحیی برای خط میانی انتخاب شد

گزینه غیرمنتظره یحیی برای خط میانی انتخاب شد
گروه ورزشی: یکی از بازیکن‌های امید پرسپولیس مورد توجه یحیی گل‌محمدی برای خط میانی سرخ‌ها قرار گرفته است.به گزارش همشهری‌آنلاین، دست کادر فنی تیم پرسپولیس با جدایی رضا اسدی برای پست هافبک دفاعی تخصصی خالی شده است و سرخ‌ها در این پست تا تنها کمال کامیابی‌نیا را برای فصل پیش روی نیمکت دارند که این بازیکن هم معمولا در طول فصل با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.
 
اما یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در دوران مصدومیت کامیابی‌نیا در تمرینات پیش فصل از وحدت هنانوف به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد اما او نیز دچار آسیب‌دیدگی شد تا ابوالفضل سلیمانی بازیکن ۲۲ ساله امیدهای پرسپولیس به کمک این تیم بیاید.سلیمانی که فصل گذشته کاپیتان امیدهای پرسپولیس بود به عنوان مدافع تخصصی در تمرینات بزرگسالان شرکت کرد اما گل محمدی از او به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرده است که تا کنون رضایت کادر فنی این تیم را به همراه داشته است.از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد سه ساله او را آماده کرده است تا این بازیکن از فصل پیش رو به طور رسمی در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور داشته باشد.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها