به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۴۹۴۹۰

محتواهای ویدیویی در اینستاگرام بیشتر می‌شوند

محتواهای ویدیویی در اینستاگرام بیشتر می‌شوند
گروه فناوری: مدیر اینستاگرام در پاسخ به انتقادها نسبت به تمرکز این پلتفرم شبکه اجتماعی به پستهای ویدیویی، به روشن‌گری درباره این تغییرات و آزمایش‌ها پرداخت.به گزارش ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، با ارسال پست ویدیویی در توییتر، اذعان کرد: فید آزمایشی متمرکز به ویدیو در این پلتفرم هنوز خوب نیست و باید پیش از این که برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود، بهبود پیدا کند. با این حال وی تاکید کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب ناپذیری به مرور زمان، ویدیو محور خواهد شد زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می‌گذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپ‌های ویدیویی بیشتر، عادت کنید.

موسری همچنین از پستهای توصیه شده در فیدهای کاربران دفاع کرد و مدعی شد این موثرترین و مهم‌ترین راه برای رشد مخاطبان تولیدکنندگان محتوا است. کاربران اگر علاقه ندارند، می‌توانند همه توصیه‌ها را برای مدت یک ماه غیرفعال کنند.این پست توییتری، پاسخ اینستاگرام به افزایش انتقادها از فید ویدیویی و توصیه مشاهده پستهایی است که کاربران آنها را دنبال نمی‌کنند. سلبریتی‌های اینستاگرام اخیرا از این شبکه اجتماعی به دلیل تلاش برای این که شبیه تیک تاک شود، انتقاد کرده‌اند و درخواستها و پست‌های زیادی در این پلتفرم شبکه اجتماعی خواستار آن شده‌اند که اینستاگرام با معطوف کردن دوباره توجه به عکس‌ها، همان اینستاگرام قبلی شود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اگرچه موسری خواستار بازخورد درباره این تغییرات شده است اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که اینستاگرام روند خود را تغییر دهد. شرکت مِتا سابقه زیادی در کپی برداری قابلیت‌ها از رقیبانی نظیر تیک تاک و اسنپ چت داشته است. این فید آزمایشی و پست‌های توصیه شده به معنای آن است که اینستاگرام قرار است بیشتر شبیه تیک تاک شود و مِتا استراتژی مشابهی را در فیس بوک دنبال می‌کند. از آنجا که مِتا نگران است رقیبانش کاربران اپلیکیشن‌های این شرکت را به سمت خود بکشانند، بعید است بخواهد چنین قابلیت‌هایی را به طور کامل حذف کند.
برچسب ها: اینستاگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها