به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۴۹۵۲۳

فیفا بمب نقل‌و‌انتقالاتی استقلال را خنثی کرد

فیفا بمب نقل‌و‌انتقالاتی استقلال را خنثی کرد
گروه ورزشی:پس از اثبات تعهدات کایسری اسپور به علی کریمی، پروژه بازگشت این بازیکن به استقلال با شکست همراه شد. علی کریمی یکی از اهداف تابستانی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بود. بازیکنی که فصل قبل راهی کایسری اسپور ترکیه شد اما به دلیل مصدومیت شدید هرگز نتوانست برای این تیم به میدان برود.
 
 
در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کریمی بی میل نبود که برای بازگشت دوباره به فهرست دراگان اسکوچیچ، به ایران برگردد تا شانس بیشتری برای حضور در زمین مسابقه داشته باشد.با توجه به ترافیک موجود در خط میانی کایسری اسپور و رقبای قدرتمند، کریمی بازگشت به ایران را به ریسک رقابت با هم تیمی هایش ترجیح داد و حتی مذاکراتی را با مدیران دو تیم استقلال و سپاهان نیز داشت.

کریمی در این تابستانی حتی راهی اصفهان شد و در آنجا تمریناتش را انجام داد تا بتواند زودتر به میادین بازگردد. سپاهانی ها نیز از فرصت به دست آمده استفاده کرده و باب گفتگو با این بازیکن را باز کردند.با این حال، صحبت های این بازیکن با استقلالی ها مثبت پیش رفت و آجورلو تا صید یک شاه ماهی بازار نقل و انتقالات فاصله چندانی نداشت اما به یکباره نامه ای که باشگاه ترکیه ای از فیفا دریافت کرد، همه چیز را خراب کرد.

کایسری که با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود تمایلی نداشت تا بازیکنانش را از دست بدهد، ابتدا با ارسال نامه ای به فیفا، از قانونی بودن قرارداد کریمی خبر داد. پس از مصدومیت بازیکن ایرانی، او از لیست تیم کنار گذاشته شد و همین مسئله باعث شد تا شبهاتی درباره اینکه کریمی یک خرید جدید محسوب می شود، به وجود بیاید.
رییس باشگاه کایسری در این خصوص مکاتباتی را با فیفا انجام داد و اعلام کرد که علی کریمی فقط به دلیل مصدومیت از لیست کنار گذاشته شده بود و در این مدت دستمزد خود را به صورت مرتب دریافت می‌کرد و بنابراین نباید خرید جدید تلقی شود.

پس از آن، فیفا پاسخ استعلام کایسری را داد و مشخص شد کریمی یک خرید جدید محسوب نمی شود و او می تواند به حضورش در تیم ادامه دهد.بدین ترتیب کریمی که توافقات مثبتی با مدیران استقلال داشت، ناچارا به ترکیه بازگشت تا در تمرینات کایسری حضور پیدا کند و این تیم نیز اجازه خروج به هافبک ایرانی خود نداد تا پرونده بازگشت این هافبک تکنیکی به فوتبال ایران در این تابستان بسته شود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها