به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۴۹۵۳۰

بورس سبزپوش شد

بورس سبزپوش شد
گروه اقتصادی: روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته صعودی بود و شاخص‌های این بازار سبزپوش شدند.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۵۳۱۹ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۱۳۶ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۸۹ هزار و ۴۳۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۴۷ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
 
فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.شاخص کل فرابورس هم امروز ۴۳ واحد افزایش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۸۶۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۱۵ هزار معامله به ارزش ۷۱ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال انجام شد.پلیمر آریاساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پالایش نفت لاوان، بیمه پاسارگاد و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها