کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برجام سر کارشناسان کلاه گذاشتند

5 مرداد 1401 ساعت 16:54


گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران  اظهار کرد: در شب قبل از امضای برجام شناور آمریکایی باوجود اینکه سیستم‌های ردیابی آن‌ها بدون ایراد بود به جای رفتن به جزیره عربی به جزیره فارسی آمدند.
سردار علی فدوی افزود: استکبار جهانی با خباثت تمام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی پس از امضای برجام را داشت که روز گذشته نیز کنگره آمریکا بر خباثت و شیطنت در منطقه در زمان امضای برجام تاکید کرد.
وی تصریح کرد: شناور‌های ایرانی در فاصله هشت متری که تنها سلاح آن‌ها کلاشینکف بود توانستند کشتی آمریکایی را زمین گیر کند.
سردار فدوی ادامه داد: این اقدام نیرو‌های ما در حالی بود که یک ساعت قبل از آن رئیس جمهور آمریکا در عظمت نیروهایش سخن می‌گفت، اما با نصرت و وعده الهی نیروهایش در خلیج فارس به تسلیم ما در آمدند.وی با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را هم حل کنیم، اما این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.
 


کد مطلب: 349546

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/349546/برجام-سر-کارشناسان-کلاه-گذاشتند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir