به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۳۴۹۵۸۲

وقتی جورجینیا از رونالدو محبوب‌تر می‌شود

وقتی جورجینیا از رونالدو محبوب‌تر می‌شود
گروه ورزشی: جورجینا این روز‌ها دور از رونالدو مشغول انتشار ویدیو‌های اینستاگرامی است.در شرایطی این روز‌ها کریستیانو رونالدو با خبر‌های مربوط به جدایی از منچستریونایتد مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد، نامزد او جورجینا رودریگز مشغول انجام تغییرات مختلف و انتشار ویدیو در اینستاگرام است.
 
جورجینا ۲۸ ساله چند روز قبل ویدیویی از مو‌های بافته شده خودش در اینستاگرام منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حدود ۱۹.۴ میلیون بازدید گرفت. هم‌چنین آرایشگر او هم با انتشار یک ویدیو از نامزد رونالدو در صفحه خود بیش از یک میلیون بازدید گرفته بود.این ویدیو‌ها در مادرید گرفته شد و نامزد فوق‌ستاره پرتغالی فعلا در این شهر به سر می‌برد، اما با بازگشت رونالدو به منچستر شاید به زودی مجبور به نقل مکان شود.کریستیانو رونالدو دیروز جلسه‌ای با اریک تنهاخ برگزار کرد و سخت به دنبال جدایی از منچستریونایتد است. از تیم‌های اسپورتینگ و اتلتیکومادرید به عنوان مقصد این مهاجم ۳۷ ساله یاد می‌شود.
برچسب ها: رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها