به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۴۹۶۰۴

امیدواری هواداران بارسا به بازگشت مسی

امیدواری هواداران بارسا به بازگشت مسی
گروه ورزشی: مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا شرایط بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را فراهم کنند. خوان لاپورتا ریس بارسلونا در مصاحبه‌ی تازه با شبکه تلویزیونی ESPN در آمریکا به طور تلویحی از تلاش برای بازگرداندن لیونل مسی خبر داد.
لاپورتا گفت: «من به لیونل مسی بدهکار هستم. این رابطه پس از خروج ناراحت کننده او نیاز به ترمیم دارد و هدف ما بازگرداندن او در تابستان آینده است. هنوز فرمولی برای چگونگی انجام آن وجود ندارد. همه احتمالات باز است و باشگاه مشتاق ترتیب دادن یک خداحافظی مناسب برای مسی است.» لاپورتا پیش از این هم از بدهی خود به مسی و امیدواری‌اش برای بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به نوکمپ حرف زده بود. ژاوی سرمربی بارسلونا می‌خواهد او را برگرداند و فکر می‌کند که مسی هنوز هم می‌تواند برای بارسلونا بازی کند. ژاوی چند روز پیش در واکنش به احتمال بازگشت مسی گفت که این موضوع منطقی نیست چون او با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. با این حال ژاوی این احتمال را رد نکرد.
لیونل مسی یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و اگر همه چیز درست شود و اوضاع خوب پیش برود، برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و بعد از آن به بارسلونا بازخواهد گشت.
 
برچسب ها: لیونل مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها