به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۴۹۷۲۷

می‌خواهیم به یک توافق خوب برسیم

می‌خواهیم به یک توافق خوب برسیم
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه در جمع رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: ما در دستگاه دیپلماسی مذاکرات را دنبال خواهیم کرد، اما می‌خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم.
حسین امیرعبداللهیان  با اشاره به ظرفیت و توان بالای جامعه ایرانیان خارج از کشور، توجه به ایرانیان خارج از کشور، تسهیل هر چه بیشتر امور کنسولی، فرهنگی، اجتماعی و گسترش زبان تمدنی فارسی را از کار ویژه‌های مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد.
امیرعبداللهیان توجه ویژه وزارت امور خارجه در ۱۰ ماه گذشته بر دیپلماسی اقتصادی را، یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در دستورکار دستگاه سیاست خارجی عنوان کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی  در ادامه با تشریح آخرین تحولات مربوط به گفتگو‌های رفع تحریم افزود: ما در دستگاه دیپلماسی مذاکرات را دنبال خواهیم کرد، اما می‌خواهیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابیم.وی توجه هر چه بیشتر به جایگاه زبان فارسی که در شکل گیری هویت ایرانیان خارج از کشور سهم ویژه‌ای دارد را جزو اولویت‌های وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خواند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها