به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۴۹۷۴۴

چرا بایرن مونیخ قید خرید کریس رونالدو را زد

چرا بایرن مونیخ قید خرید کریس رونالدو را زد
گروه ورزشی:روزنامه بیلد فاش کرده مسئولان بایرن مونیخ برای جذب کریستیانو رونالدو جلسه گذاشته‌اند.انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد به یکی دیگر از تیم‌های اروپایی این روز‌ها تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های بازار شده است. اگرچه در روز‌های اخیر شایعات فراوانی درباره جدایی او به گوش رسیده، حالا خبر می‌رسد کریستیانو رونالدو و مدیر برنامه‌هایش باشگاه منچستر یونایتد به توافق رسیده‌اند. درباره جزئیات این توافق حرف و حدیث زیاد است؛ برخی رسانه‌ها خبر دادند قرار شده کریس فصل آینده در منچستر یونایتد بماند، اما برخی می‌گویند او وعده داده تا پایان قراردادش در یونایتد بماند و تصمیم گرفته این فصل به صورت قرضی به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.
 
با این حال و تا پیش از رسیدن به این مرحله، رونالدو مشتریان پروپاقرصی هم داشته است. یکی از آن‌ها تیم بایرن مونیخ است. اگرچه پیش این شایعه شده بود بایرن علاقه‌ای به جذب کریستیانو رونالدو نداشته، با این وجود، حالا روزنامه بیلد فاش کرده مسئولان این باشگاه برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو جلسه گذاشته‌اند.

درآمدزایی رونالدو
آنطور که این منبع آلمانی فاش کرده، در جلسه مورد اشاره درباره درآمدزایی از کنار جذب کریستیانو رونالدو صحبت شده؛ این که کاپیتان تیم ملی پرتغال از بعد رسانه‌ای و تجاری چه دستاوردی می‌تواند برای بایرن مونیخ داشته باشد؟ و یا اینکه این باشگاه چقدر قادر خواهد بود پیراهن‌های کریستیانو رونالدو در سراسر دنیا را بفروشد؟
الیور کان یکی از مدیران برجسته باشگاه بایرن مونیخ درباره این جلسه گفته است: «ما درباره جذب کریستیانو رونالدو با یکدیگر صحبت کردیم و می‌خواستیم کار خود را به خوبی انجام بدهیم». دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان افزود: «شخصا فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال تاریخ است».اگرچه کان تایید کرده درباره جذب ستاره باشگاه منچستریونایتد جلسه گذاشته‌اند، اما بایرن مونیخ قید خرید کریستیانو رونالدو را زده است. درباره علت این موضوع هم الیور کان می‌گوید: «ما به این نتیجه رسیدیم که با وجود دستاورد‌هایی که کریستیانو رونالدو می‌تواند برای پایان مونیخ داشته باشد، خرید او در این مقطع زمانی با فلسفه کنونی باشگاه همخوانی ندارد».

عدم تطابق با فلسفه باشگاه
بایرن مونیخ هم چند وقتی می‌شود که وارد چرخه تجدید نظر مالی شده و در همین فصل نسبت به دستمزد‌هایی که قرار شده به بازیکنان جدید بپردازد تجدید نظر کرده است. این موضوع با جذب کریستیانو رونالدو همخوانی ندارد، چون رونالدو در فصل گذشته از منچستریونایتد سالیانه رقم ۲۹ میلیون یورو دریافت کرده است. به نظر می‌رسد دستمزد بالای کریستیانو رونالدو اصلی‌ترین دلیل برای انصراف بایرن مونیخ از جذب این ستاره پرتغالی است.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها