به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۴۹۷۸۹

خبر خوش برای یحیی و پرسپولیسی‌ها

خبر خوش برای یحیی و پرسپولیسی‌ها
گروه ورزشی: مهدی ترابی می تواند تیمش را در دیدار مقابل ذوب آهن همراهی کند.  پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته درحالی خودش را برای شروع فصل جدید آماده می کند که این تیم چند مصدوم دارد و این احتمال وجود دارد که چند بازیکن به دیدار اول لیگ جدید نرسند.

وحید امیری ستاره سرخ پوشان چند هفته اول لیگ را از دست خواهد داد و نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند. حامد پاکدل و وحدت هنانوف هم به احتمال فراوان بازی اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن را از دست می دهند.
وضعیت کمال کامیابی نیا و مهدی عبدی هم نامشخص است. با این احتمال اینکه عبدی و کامیابی نیا بتوانند به بازی مقابل ذوب آهن برسند، زیاد است. اما مهم ترین مصدوم پرسپولیس بدون شک مهدی ترابی ستاره تکنیکی این تیم است که چند هفته ای به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

ترابی که در این فصل قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با پرسپولیس تمرین کرد، به تازگی به تمرینات گروهی اضافه شده و طبق شنیده ها مشکلی برای همراهی پرسپولیس در اولین دیدار لیگ جدید نخواهد داشت.رسیدن ترابی به اولین بازی پرسپولیس بهترین خبر برای  گل محمدی خواهد بود  که حساب زیادی روی ترابی و توانایی های او باز کرده است. گفتنی است دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته اول لیگ برتر ۲۲ مرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: مهدی ترابی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها