به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۳۴۹۸۱۶

موضع عربستان درباره فلسطین تغییر نمی‌كند

موضع عربستان درباره فلسطین تغییر نمی‌كند
گروه بین الملل: عربستان اعلام کرد که اجازه دادن به تمام شرکت‌های هواپیمایی از جمله اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی این کشور با تعهدات بین المللی مرتبط است.
 جانشین کاردار هیئت عربستان در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره فلسطین اعلام کرد: تصمیم ما درباره اجازه دادن به تمام شرکت‌های هواپیمایی از جمله شرکت‌های هواپیمایی اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی عربستان با تعهدات بین المللی مرتبط است و مقدمه‌ای برای اقدامات دیگر نیست. موضع ما درباره فلسطین ثابت است. ما همواره از ملت فلسطین حمایت می‌کنیم و بر اهمیت صلح فراگیر و دائم در خاورمیانه به عنوان یک گزینه استراتژیک برای پایان دادن به یکی از طولانی‌ترین و پیچیده ترین نزاع‌های تاریخی در جهان معاصر تأکید داریم.
 محمد العتیق گفت: مواضع ما براساس راهکار تشکیل دو کشور و اصول بین المللی و طرح صلح عربی است که شامل تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی و پایان اشغالگری اسرائیل در تمام خاک کشورهای عربی از جمله جولان و لبنان است.
وی بر اهمیت ابقای منطقه خلیج فارس به عنوان یک منطقه خالی از سلاح کشتارجمعی و اهمیت همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره تأکید کرد.

 
برچسب ها: عربستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها