به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۴۹۸۴۴

مشکل مجیدی برای جذب مهدی قایدی چیست؟

مشکل مجیدی برای جذب مهدی قایدی چیست؟
گروه ورزشی:دو مانع پیش روی سرمربی سابق استقلال برای جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی وجود دارد.
 سایت «اسپورت» امارات در جدیدترین خبر در زمینه مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی عنوان کرد باشگاه اتحاد کلباء رسما برای جذب این بازیکن ایرانی اقدام کرده است.اما طبق گزارش این رسانه اماراتی همچنان دو باشگاه شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای انتقال قرضی قائدی به توافق نرسیدند.

فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلباء خواهان جذب قائدی شده ولی هنوز در کسب موافقت باشگاه شباب الاهلی برای انتقال ستاره سابق استقلال به این تیم اماراتی موفق نشده است.هنوز دلیل عدم توافق دو باشگاه اماراتی بر سر قائدی مشخص نیست. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی 5 ساله به تیم شهر دبی ملحق شد.

البته اتحاد کلباء تنها مشتری قائدی به شمار نمی آید بلکه به گزارش رسانه های امارات دو باشگاه الوحده و الوصل هم به دنبال جذب مهاجم تیم ملی ایران هستند.دو دلیل می تواند برای عدم توافق بین طرفین برای انتقال قائدی باشد. اول بر سر نحوه انتقال قرضی یا دائمی بودن و مبلغ انتقال است. دوم حضور دو مشتری دیگر برای جذب قائدی می تواند مانعی برای مجیدی تلقی شود.
برچسب ها: مهدی قائدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها