به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۴۹۹۱۳

جنجالِ «پاچه‌های گِلی» نمایندگان مجلس!

جنجالِ «پاچه‌های گِلی» نمایندگان مجلس!
گروه سیاسی: تصاویر منتشر شده از بازدید نمایندگان مجلس، و شهردار تهران و برخی مسئولان از روستای امامزاده داوود پس از سیل جنجالی شده است. روزنامه جوان در این باره نوشته است: «آستین بالا زدن مسئولان، قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!»
همزمان با سیل و رانش زمین در امامزاده داوود برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس در محل حادثه حضور پیدا کردند. انتشار تصاویری از علیرضا زاکانی شهردار تهران با کت و شلوار در بازدید از منطقه سیل زده امام زاده داوود با واکنش‌های انتقادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که زاکانی با کت و شلوار در میانه گل و لای پس از سیل امام زاده داود ایستاده است.رضا سیفی دستیار رسانه‌ای شهردار تهران دو تصویر از پاهای گل آلود زاکانی منتشر کرده و نوشته است «میریم برای جلسه ستاد اربعین».برخی از نمایندگان مجلس نیز با همین شمایل در گل و لای امامزاده داوود عکس یادگاری گرفته اند.
انتقادها از این رفتار مسئولان به روزنامه‌ها نیز کشیده شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری گرفتند!این عکس‌های یادگاری در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران مواجه شد. برخی از کاربران فضای مجازی گفتند: در چهره این افراد نه اثری از غم و دلهره مردمی بود که سیل خانه و زندگیشان را نابوده کرده و نه نشانی از خستگی آن امدادگری که بی‌ادعا در حال کمک به مردم است. تنها شباهت این‌ها با مردم سیل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است وگرنه کدام انسان سیل‌زده‌ای در این شرایط به فکر انداختن عکس یادگاری است؟
روزنامه جوان نیز با اشاره به حضور چند نماینده مجلس در محل سیل امامزاده داود و گرفتن عکس یادگاری نوشت: آستین بالا زدن مسئولان، قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟! در عصری که اینطور اتفاقات پیش‌بینی می‌شود، نباید زیرساخت‌های جلوگیری رو چک و تقویت کنند؟ گذشته از هشدار نباید مردم را تخلیه کنند؟
وقتی برای یک سیل ۱۰سانتیمتری لباس و چکمه نداریم و مسئولان مجبورند با کت و شلوار و کفش کتانی و چرمی به دل سیل بزنند، اگر خدای نکرده زلزله‌ای در تهران بیاید چه کنیم! بدون آموزش مسئولان حتی در استفاده از البسه مناسب و نداشتن تجهیزات و بیمارستان، فقط با کت و شلوار چه میشه کرد!


 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها