به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۴۹۹۲۲

تلاش همه‌جانبه بارسلونا برای بازگشت یک ستاره

تلاش همه‌جانبه بارسلونا برای بازگشت یک ستاره
گروه ورزشی:کادر فنی و مدیریت بارسلونا علاقه‌مند هستند تا در تابستان ۲۰۲۳ مسی به نیوکمپ بازگردد. از چند روز پیش صحبت‌های لاپورتا و ژاوی برای بازگشت احتمالی مسی به اوج رسید و مدیریت و کادر فنی بارسلونا از علاقه خود برای حضور فوق ستاره آرژانتینی  در فصل آینده پرده برداشتند.لاپورتا در این هفته بارها و بارها در خصوص مسی صحبت کرد و مدعی شد که در تلاش است تا در پایان فصل ۲۰۲۳ ، این بازیکن را پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن به بارسلونا بازگرداند.
تلاش همه‌جانبه بارسلونا برای بازگشت یک ستاره
ژاوی نیز شب گذشته دوباره در خصوص مسی صحبت کرد و گفت: لئو سزاوار این است که یک شانس دیگر برای بازی در بارسلونا داشته باشد و به شکلی مناسب با تیم خداحافظی کند. اگر سوال شما این است که آیا من دوست دارم که او بازگردد، باید بگویم بله. دوست دارم که مسی بازگردد ولی او الان در پاری سن ژرمن است و یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.در پی این مصاحبه‌ها که رنگ و بوی بازگشت مسی دارد، لوئیز ماسکارو، خبرنگار مشهور نشریه اسپورت نیز از بازگشت لئو به نیوکمپ حرف زد.

ماسکارو که مدیر تحریریه نشریه اسپورت است، در گزارشی با عنوان « بازگشت مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شد» در خصوص احتمال حضور این بازیکن در فصل آینده با پیراهن آبی‌اناری‌ها پرده برداشت.ماسکارو نوشت: مسی به بارسلونا بازخواهد گشت. البته هیچ وقت نباید این تیم را ترک می‌کرد. لاپورتا اکنون در تلاش است تا در فصل آینده و با اتمام قرارداد مسی با پاریس و با حضور ژاوی، شرایط بازگشت مسی در تابستان 2023 را مهیا سازد.

خبرنگار اسپانیایی نوشت: بازگشت مسی 2 حسن دارد. یک اینکه تیم فوق العاده‌ای که ژاوی در حال ساختنش است با حضور مسی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بهتر خواهد شد و دوم اینکه به لئو اجازه داده می‌شود که فوتبالش را در جایی که زندگی‌اش رقم خورد به پایان برساند.ماسکارو ادامه داد: مسی که من دوباره تکرار می‌کنم نباید هیچ وقت از بارسلونا می‌رفت به خاطر مسائل اقتصادی وحشتناک باشگاه مجبور به ترک تیم شد.لاپورتا این تصمیم سخت، دردناک و ناراحت کننده را برای تیم گرفت. حالا یک سال از خداحافظی ناراحت کننده او نگذشته، پل‌ها برای بازگشت او ساخته شده است.لئو مسی سال پیش با خداحافظی سخت از بارسلونا رفت و به پاری سن ژرمن رسید. در فصل اول او عملکرد آن چنان خوبی نداشت ولی توانست پس از امباپه بیشترین پاس گل در لوشامپیونه را به نام خود ثبت کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها