به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۴۹۹۵۶

صعود بورس به سقوط ختم شد

صعود بورس به سقوط ختم شد
گروه اقتصادی: درحالی که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل صعودی بود، در ادامه معاملات روز جاری روند نزولی به خود گرفت و دوباره قرمزپوش شد.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۷۹۵ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد نزول کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهشی ۲۲۴۹ واحدی، در رقم ۳۸۷ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۹۳ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال انجام شد.
 
پالایش نفت تبریز، ایران خودرو و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پردیس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.این درحالی است که شاخص کل فرابورس توانست با ۱۹ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد برسد. در این بازار ۱۵۴ هزار معامله به ارزش ۸۳ هزار و ۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت شیراز، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت لاوان، سنگ آهن گهرزمین، تجلی توسعه معادون و فلزات و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها