به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۴۹۹۶۴

مهدی طارمی به دنبال کسب چهارمین جام

مهدی طارمی به دنبال کسب چهارمین جام
گروه ورزشی: تیم فوتبال پورتو در ساعت ابتدای بامداد یکشنبه در سوپرکاپ پرتغال به مصاف توندلا می‌رود.
تیم فوتبال پورتو پس از دبل قهرمانی در رقابت‌های داخلی فوتبال پرتغال، راهی سوپرجام شده است. حرریف پورتو در این مسابقه هم تیم جدیدی نیست. توندلا، رقیب پورتو در فینال جام حذفی که با نتیجه سه یک مغلوب سفید و آبی‌ها شد از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روز یکشنبه در ورزشگاه مونیسیپال شهر آویرو برابر مهدی طارمی و یارانش قرار می‌گیرد.روز گذشته سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو در نشست خبری پیش از مسابقه احترام به حریف و فروتنی را اساس پیروزی در بازی امشب دانست و په‌په، کاپیتان این تیم مدعی شده با توجه به عملکرد و شرایط خوب پورتو شانس بالایی برای برتری در این مسابقه دارند.
مهدی طارمی، فوق‌ستاره ایرانی پورتو در حالی امشب برابر توندلا در سوپرکاپ پرتغال قرار می‌گیرد که در فینال جام حذفی برابر این تیم دبل کرده بود.
پورتو در سه مسابقه قبلی خودش برابر توندلا به پیروزی رسیده و امشب هم از شانس بالایی برای برتری برخوردار است. نکته عجیب در خصوص توندلا این است که این تیم پس از سقوط در فصل گذشته، فصل جدید را در دسته دوم آغاز خواهد کرد.
ترکیب احتمالی پورتو در مسابقه امشب برای کسب بیست و سومین قهرمانی تاریخ باشگاه در سوپرکاپ پرتغال به این صورت خواهد بود: دیوگو کاستا، خوائو ماریو، ایوان مارکانو، پپه، زایودو سانوسی، برونو کاستا، اوریبه، اوستاکیو، پپه، طارمی، اوانیلسون.
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها