به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۵۰۰۷۶

ژاوی: رئال‌مادرید رقیب بزرگی برای ماست

ژاوی: رئال‌مادرید رقیب بزرگی برای ماست
گروه ورزشی:ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید رقیب اصلی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا است. بارسا از ساعت ۳:۳۰ صبح روز یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه برابر نیویورک رد بولز قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۰-۲ شکست دهد. 
 
دو گل این تیم در این بازی را عثمان دمبله و ممفیس دیپای به ثمر رساندند تا باز هم روبرت لواندوفسکی پس از انتقال پر هیاهویی که از بایرن به بارسا داشت، در زمینه گلزنی ناکام بماند. ژاوی پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره این بازیکن گفت:« لوا اینجا خوشحال است. او در مسیر خوبی قرار دارد. من هم از او راضی هستم و تمامی وظایفش را به درستی انجام می‌دهد. او در تمرین تمامی موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کند. می‌داند که چه انتظاری از او هست. لوا دوست دارد به بازیکنی محبوب تبدیل شود اما گاهی نمی‌تواند از توانایی‌اش به درستی استفاده کند.»

او درباره تور پیش فصل در آمریکا اظهار داشت:« ما از شرایطی که اینجا داشتیم کاملا راضی بودیم. خیلی خوب تمرین کردیم، هرچند بعضی از جلسات تمرینی ما به دلیل گرمای بیش از حد نیمه‌کاره ماند. دیدارهای بسیار خوب و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و حالا هنوز دو هفته تمرین دیگر در بارسلونا در پیش داریم.»

سرمربی بارسا با اشاره به شرایط فرانکی دی‌یونگ اضافه کرد:« باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. او در حال حاضر عضوی از تیم ما است. من از نیکو به عنوان مدافع میانی و از رافینیا در پست وینگر چپ استفاده کردم. کارهایی که در زمین می‌کنم منظور خاصی ندارم و همیشه به صورت مستقیم با بازیکنانم صحبت می‌کنم. از این که بازیکنان انعطاف پذیری زیادی دارم بسیار خوشحال هستم.»ژاوی درباره هدف بارسا برای فصل پیش رو مدعی شد:« رئال مادرید را رقیبی بزرگ و جدی برای خودمان می‌بینم. هدف اصلی ما این است که جام‌های قهرمانی را به دست آوریم. زمان خواهد گفت که آیا کاملا آماده هستیم یا خیر اما هدف ما درخشش در لیگ و لیگ قهرمانان است و باید به دنبال فتح آنها باشیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها