کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دفاع کیهان از نمایندگان فرورفته در گل

9 مرداد 1401 ساعت 11:14


گروه سیاسی: روزنامه کیهان با اشاره به انتقاداتی که از عکس‌های یادگاری نمایندگان در سیل امامزاده داود منتشر شده است نوشت: عده‌ای خرده‌گیری کرده‌اند که «چرا فلان شهردار یا نماینده مجلس، هنگام حضور در منطقه سیل‌زده، چکمه پایش نیست؟ یا چرا از آن‌ها، درحالی‌که پاچه شلوارشان گِلی است، عکس گرفته شده و لابد می‌خواستند کار نمایشی انجام دهند».
این‌که مسئولان، هنگام حادثه، روز باشد یا شب، مسئولیت‌شناس باشند و از نزدیک، امدادرسانی را مدیریت کنند، وظیفه آنهاست نه امری مستحب؛ بنابراین خرده‌گیری و نیت‌خوانی درباره رفتار آن‌ها بی‌جاست. چراکه هم کشف انگیزه دشوار است، و هم آن‌ها به وظیفه خود عمل کرده‌اند و منتی بر سر کسی ندارند.
البته که خدمت به خلق برای رضای خدا، با ظاهرسازی، زمین تا آسمان فرق دارد. اما پیشرفت بسیار مهمی حاصل‌شده که مدیران برخلاف گذشته، احساس می‌کنند وظیفه‌ای متوجه آن‌هاست و از این مسئولیت، شانه خالی نمی‌کنند. این فرهنگ باید تعمیق شود تا هیچ مدیری نتواند از نوکری مردم شانه خالی کند.
اما علی‌رغم عصبانیت و آشفتگی مدعیان اصلاحات از مدیریت جهادی و لمس واقعیت‌ها و درد‌ها و مشکلات مردم از سوی مسئولان، دولت و سایر قوا روحیه جهادی و تلاش خستگی‌ناپذیر دارند و در مقابل سختی‌ها و موانع و تخریب‌ها خسته نمی‌شوند.


 


کد مطلب: 350078

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350078/دفاع-کیهان-نمایندگان-فرورفته-گل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir