به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۵۰۰۸۷

بهترین برندهای لپ تاپ استوک | قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

گروه تکنولوژی: اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ استوک هستید، حتما درگیر برندها و مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارند، شده‌‌اید. تنوع بالای محصولات دست شما را در انتخاب و خرید باز می‌گذارد ام ااز سوی دیگر ممکن است در صورت ناکافی بودن اطلاعات، سردرگم شده و انتخاب اشتباهی را انجام دهید.
بهترین برندهای لپ تاپ استوک | قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا
در این نوشتار می‌خواهیم به شما بهترین برندها را معرفی کنیم تا لپ تاپ استوک ارزان قیمت را از بهترین‌ها انتخاب کنید.

آیا برند لپ تاپ مهم است؟
پیش از هر چیزی باید بدانید که برند لپ تاپ تا چه حد اهمیت دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پیش از آن که برند محصولی را مد نظر قرار دهید، باید کارایی آن را بسنجید. فرض کیند که شما برای انجام کارهای طراحی سه بعدی و یا کارهای گرافیکی به لپ تاپ نیاز دارید. اگر لپ تاپی که می‌خرید، پردازنده ی گرافیکی مناسب و قدرتمندی نداشته باشد، نمی توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید و در برخی مواقع حتی لپ تاپ ممکن است توانایی اجرای نرم افزارهای مورد نیاز شما را نداشته باشد.
پس از آن که انتظارات خود را مشخص کردید، به سراغ بررسی برند بروید و سعی کنید از میان بهترین برندهای لپ تاپ استوک، مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه بهترین برندهای لپ تاپ استوک را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ استوک hp
یکی از برندهای معتبر و محبوب در میان لپ تاپ‌های استوک، برند hp است که اصلیت آن آمریکایی است. این برند سری‌های مختلفی را تولید کرده که برای تمامی گروه‌های کاربری مانند دانشجویان، طراحان، مهندسان و گیمرها مناسب است. قیمت لپ تاپ استوک HP به مدل آن بستگی دارد؛ مثلا سری  EliteBook و ProBook  که برای استفاده ی روزانه و سبک طراحی شده اند، قیمت کمتری دارد. اگر به دنبال لپ تاپ استوک گیمینگ از برند hp هستید، حتما مدل‌های سری pavilion را بررسی نمایید.

لپ تاپ استوک Lenovo
لنوو برندی چینی است که نسبت به سایر برندها قیمت نسبتا پایین تری دارد اما باید در نظر داشته باشید که این قیمت به دلیل آن است که قطعات این لپ تاپ‌ها نیز ساخت کشور چین هستند. کیفیت لپ تاپ‌های لنوو در سطح قابل قبولی است و می‌توانید با خیالی راحت از بابت طول عمر دستگاه، به خرید لپ تاپ لنوو استوک بپردازید. سری thinkpad این برند شامل طیف گسترده ای از مدل‌هاست که در آن از لپ تاپ‌های خانگی تا لپ تاپ‌های گیمینگ و مهندسی را می‌توانید پیدا کنید.



لپ تاپ استوک Dell
دل یکی از برندهای آمریکایی قدیمی است که در بازار جهانی به خوبی می‌درخشد. نقطه قوت این برند کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ی سخت افزار محصولات است و در کنار این موارد، بدنه ی محکم و مقاومی دارد که خیال شما را از بابت هرگونه ضربه خوردن راحت می‌کند. شما می‌توانید در سایت آبیدر استوک تمامی برندهای لپ تاپ استوک، مانند برند دل را مشاهده کرده و از میان محصولات متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه بهترین لپ تاپ استوک را خریداری نمایید.

لپ تاپ استوک Asus
لپ تاپ‌های استوک برند ایسوس نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است؛ زیرا در کنار پردازنده ی مرکزی قدرتمند، می‌توانید مدل‌هایی را پیدا کنید که گرافیک بسیار فوق العاده ای دارند. این برند ساخت کشور تایوان است و تمام نیازهای شما به یک لپ تاپ را به خوبی مرتفع می‌سازد. برند ایسوس دارای سری لپ تاپ‌های محبوب به نام ZenBook، ChromeBook، VivoBook است و برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری دو سری لپ تاپ با نام RUG و TUF ارائه کرده است.

لپ تاپ استوک MSI
اگر از علاقمندان به کارهای گرافیکی و گیمرها بپرسید که بهترین برند لپ تاپ استوک از نظر آن‌ها چیست، به احتمال قوی به کرات نام ام اس آی را خواهید شنید. لپ تاپ‌های برند MSI علاوه بر گرافیک بالا، دارای سیستم خنک کننده و پخش صدای عالی هستند که تمام این موارد برای گیمرها و علاقمندان به طراحی، از ضروریات است. برند MSI از طراحی ظاهری لپ تاپ‌ها نیز غافل نشده و لپ تاپ‌هایی ارائه کرده که از لحاظ زیبایی نیز بی نظیر هستند.

لپ تاپ استوک Acer
یکی از قدیمی ترین برندهای تایوانی در عرصه ی تولید قطعات الکترونیکی، برند ایسر است که در زمینه ی تولید و عرضه ی لپ تاپ نیز به خوبی می‌درخشد. لپ تاپ‌های این برند در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارند، از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. علاوه بر سری‌های متنوع و کاربردی، این برند سری لپ تاپ‌های Predator را مخصوص گیم و طراحی تولید و به بازار عرضه کرده است.

کدام برند لپ تاپ استوک بهتر است؟
همانطور که دیدید در این نوشتار به شما تمام برندهای لپ تاپ استوک را معرفی کردیم تا در میان محصولات مختلف، بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اما سوال اینجاست که کدام برند بهتر است؟ ب طور قطعی نمی توان به این سوال پاسخ داد؛ زیرا هر برند مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. شما باید در قدم اول بدانید که برای چه کاری نیاز به لپ تاپ استوک دارید و در قدم بعدی بینید که کدام سری از لپ تاپ‌ها برای نیازهای شما مناسب است.



 به عنوان مثال برای کسانی که می‌خواهند سیستم گیمینگ تهیه کنند، معمولا سری راگ از برند ایسوس و سری پاویلیون از برند اچ پی را انتخاب می‌کنند اما کسانی که صرفا برای استفاده‌های روزمره مانند دیدن فیلم، گوش دادن به موسیقی و اجرای نرم افزارهای سبک مانند آفیس می‌خواهند لپ تاپ استوک بخرند، برند ایسر  و لنوو پیشنهاد بهتری هستند؛ زیرا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نیازهای روزمره ی شما را برطرف خواهند کرد.
آیا لپ تاپ‌های مایکروسافت مناسب شما هستند؟
سرفیس استوک یا لپتاپ‌ها مایکروسافت به دلیل داشتن امکانات ویژه مانند نمایشگر لمسی و پشتیبانی از قلم بسیار محبوب هستند. برخی از مدل‌ها مانند سرفیس بوک یا سرفیس لپ تاپ امکان جداسازی کیبورد آن نیز وجود دارد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این سری از لپ تاپ‌ها، وجود باتری با قابلیت شارژدهی زیاد است. اگر با خود لپ تاپ حمل می‌کنید این سری گزینه‌ای عالی است. چراکه وزن کمی دارند و باتری آنها دست کم برای ٦ ساعت پاسخگوی نیاز شما است.

بهترین برندهای لپ تاپ استوک را از کجا بخریم؟
انتخاب فروشگاهی مطمئن و معتبر برای خرید لپ تاپ امری ضروری و حیاتی است؛ زیرا شما باید اطمینان داشته باشید که لپ تاپ استوک دارای کیفیت بالا و ضمانت اصالت باشد. فروشگاه لپ تاپ آبیدر به عنوان یکی از کامل ترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی شناخته می‌شود که در کنار قیمت گذاری منصفانه بر روی محصولات، تنوع بسیار بالایی نیز دارد. شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی لپ تاپ مناسب خود را انتخاب کرده و از آبیدر استوک سفارش دهید.
منبع: https://abidarstok.com/what-is-laptop-stock/
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها