به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۵۰۰۸۹

با گرفتن يك ويزا 3 كشور ديدني را ببينيد!‌

گروه گردشگری: اروپا یکی از قاره‌های پر تکاپو، توریستی با فرهنگ غنی و هتل‌های لوکس و همینطور هتل‌های ارزان و باصرفه در بین گردشگران برای یک سفر بی نظیر شناخته شده است. خیلی‌ها دوست دارند که در تورهای ترکیبی شرکت کنند و با یک تیر چند نشان بزنند.
با گرفتن يك ويزا 3 كشور ديدني را ببينيد!‌
البته که تور فرانسه همچنان در لیست صدر همه تورهای تک مقصد اروپا قرار دارد، اما بهتر هست که با تورهای ترکیبی و مزیت آنها هم بیشتر آشنا بشید.
تورهای ترکیبی اروپا معمولا شامل بازدید از چند شهر اروپایی می‌شوند. به این ترتیب چند کشور همسایه را در طی یک یا دو هفته می‌توان دید و یک دور کوتاه در قاره اروپا زد.

پرمخاطب‌ترین مقاصد تور ترکیبی اروپا کجا هستند؟
تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتاً 4 کشور اجرا می‌شوند. فرانسه-ایتالیا، مجارستان-اتریش، هلند-فرانسه و ... از مطرح ترین تورهای ترکیبی در اروپا هستند. دیگر تورهای ترکیبی اروپا هم به همین ترتیب هستند. یکی از جذابترین تورهای ترکیبی اروپایی، تور فرانسه هلند آلمان است.

ویزا در تورهای ترکیبی اروپا
برای تور ترکیبی اروپا شما باید از کشوری ویزا بگیرید که مقصد اول شماست و ورودتان به آن شهر است. مثلاً شما نمی‌توانید از فرانسه ویزا بگیرید و پروازتان از تهران به آلمان باشد. زمانی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید می‌توانید به دیگر کشورهای حوزه شینگن وارد شوید. مدت زمان اقامت شما در تورهای ترکیبی اروپا، به اعتبار ویزای صادر شده بستگی دارد.



تور ترکیبی فرانسه هلند آلمان
یکی از بهترین تورهایی که می‌توانید در آن شرکت کنید، تور فرانسه هلند آلمان است. اگر به دنبال قیمت تور آلمان هستید و یا می‌خواهید در تور هلند یا فرانسه نیز شرکت کنید، بهتر است که با یک تیر 3 نشان زده و با اخذ ویزای یک کشور به 3 کشور سفر کنید.
از آنجاییکه آژانس ژیوار رجیستر سفارت فرانسه است، به همین علت در این تور، ورود از کشور فرانسه می‌باشد و شما دیگر دغدغه‌ای نسبت به اخذ ویزا ندارید زیرا آژانس ژیوار به راحتی ویزای شما را اخذ میکند.
پس از اینکه 3 روز در شهر زیبای پاریس گشتید و این شهر زیبا را کشف کردید، زمینی به سمت آمستردام حرکت کرده و در بین راه پایتخت کشور بلژیک یعنی بروکسل را می‌بینید. 3 روز زیبا و به یاد ماندنی را در آمستردام مهد گل و زیبایی گذرانده و سپس به صورت زمینی به کلن رفته و به مدت 3 روز از این شهر سنتی و در عین حال مدرنیته دیدن می‌کنید.

خدمات تورهای ترکیبی اروپا ژیوار
با خرید تور از آژانس ژیوار این خدمات را به دست خواهید آورد:
•        اخذ ویزا توریستی
•        بلیط رفت و برگشت هواپیما
•        بیمه نامه مسافرتی
•        تور لیدر فارسی زبان
•        اقامت در هتل با صبحانه
•        گشت و بازدید از جاذبه‌های دیدنی طبق برنامه تور ترکیبی اروپا
•        ترانسفر بین شهری و فرودگاهی
اگر تصمیم دارید به اروپا سفر کنید می‌توانید سایت‌ها و آژانس‌های زیادی را بگردید و قیمت‌‌های متفاوتی به دست آورید. یا با آژانس ژیوار به شماره 02154795000 زنگ بزنید تا ما شما را در خرید بهترین تور مورد نظر راهنمایی کنیم. منتظر شما هستیم.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها