کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با فروشگاه اینترنتی جیم لند

9 مرداد 1401 ساعت 11:47

گروه کسب و کار: جیم لند فروشگاهی تازه تاسیس اما با تجربه در زمینه فروش تجهیزات ورزشی و باشگاهی است. اگر صاحب باشگاهی ورزشی باشید حتما از اهمیت کیفیت محصولات باشگاه خود با خبر هستید.


محصولات با کیفیت به بیشتر شدن اعضای باشگاه کمک خواهد کرد و از طرفی با استهلاک کم از هزینه­های اضافی تعمیر و تهیه مجدد جلوگیری خواهد کرد. در این مقاله بهترین محصولات باشگاهی را به شما معرفی می­کنیم و مقایسه آن‌ها را نیز شرح خواهیم داد. اگر به تازگی تصمیمی برای خرید تجهیزات باشگاهی گرفته­اید حتما در این مقاله همراه ما باشید.

خرید تجهیزات باشگاه بدن­سازی
در یک باشگاه بدنسازی به غیر از وسایل مخصوص پرورش اندام، دستگاه­های هوازی نیز مورد نیاز است. همانطور که می­دانید ورزش­ هوازی در کنار بدن­سازی نقشی تکمیلی ایفا خواهد کرد وجود آن برای یک باشگاه واجب است. در بین وسایل هوازی مرسوم معروف­ترین دستگاه­ها تردمیل، دوچرخه ثابت و اپتیکال یا اسکی فضایی هستند. در ادامه این تجهیزات را به اختصار بررسی می­کنیم مدل­های مختلف آن را مقایسه خواهیم‌ کرد تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مورد را انتخاب کنید.

خرید دوچرخه ثابت
دوچرخه ثابت باشگاهی در بازه­های قیمتی مختلفی قابل تهیه است. یکی از بهترین نوع­های این دوچرخه مدل پشت­دار آن بوده که فشار کمتری به ورزشکار هنگام کار با آن وارد خواهد کرد. این دوچرخه­ها در دسته­بندی دوچرخه­های مبله قرار می­گیرند و به لحاظ ارگونومی کاملا با بدن فرد هماهنگ هستند. دوچرخه­های ثابتی که به مانیتور LCD مجهز هستند امکانات بالاتری را در اختیار اعضا قرار خواهند داد. اطلاعاتی مثل ضربان قلب، مسافت، سرعت، کالری و ... به ورزشکار کمک می­کند که احاطه بیشتری بر روی تمرین خود داشته باشد. انواع دوچرخه­های ثابت باشگاهی را می­توانید از طریق سایت جیم لند مقایسه و بررسی کنید.

خرید تردمیل
تردمیل یکی از وسیله­های مهم برای شروع ورزش است. این دستگاه قبلا کالایی لوکس به شمار می­رفت اما امروز تردمیل خانگی دستگاه عمومی شده و بیشتر افراد از آن برای ورزش روزمره خود استفاده می­کنند. تردمیل باشگاهی نیز تقریبا در همه باشگاه­های بدن­سازی یافت می­شود و وجودش اجتناب­ناپذیر است. تردمیل را بر اساس نوع کارکرد باید به دودسته موتوردار و بدون موتور تقسیم­بندی کرد. نوع بدون موتور آن در باشگاه­ها استفاده­ای ندارد 90 درصد از همان مدل موتور دار استفاده می­کنند.



تردمیل باشگاهی
تردمیل­ باشگاهی از قدرتی فوق­العاده و طراحی قدرتمندی برخوردار است. خلاف مدل­های خانگی که ظریف و کم­جا هستند در طراحی و ساخت این نوع از تردمیل­ها سعی شده بیشترین عملکرد اساس کار قرار گیرد. سرعت در این مدل تردمیل­ها بالاست و میزان حداکثری در برخی مدل­ها به 20 کیلومتر در ساعت می­رسد. قطعا در باشگاه­ها با توجه به طیف گسترده اعضا باید گزینه­ای را انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه بتوانند از آن استفاده کنند.

الپتیکال یا اسکی فضایی
اسکی فضایی نیز یکی از دستگاه­های پر کاربرد در باشگاه­ها است. با اینکه این دستگاه نقش اصلیش را در ورزش­های هوازی اجرا می­کند اما تاثیرش در عضله سازی و پرورش اندام را نباید نادیده گرفت. دستگاه الپتیکال اولین بار در امریکا و از آناتومی دویدن یک دختر الهام گرفته شد. این محصول با توجه به کارکرد مفیدش خیلی زود به تمام باشگاه­های ورزشی و بعد هم خانه­ها راه پیدا کرد و پای ثابت ورزش هوازی و بدنسازی شد.

سخن آخر
اگر برای باشگاه خود قصد خرید دستگاه ورزشی دارید فروشگاه تجهیزات ورزشی  جیم لند با افتخار در خدمت شماست. این مجموعه تازه تاسیس سعی می­کند بهترین کیفیت را به مربیان و صاحبان باشگاه ارائه دهد چراکه کلید موفقیت مستمر در جلب رضایت شماست. برای مقایسه و خرید تمام مدل­هایی که در بالا ذکر شده کافیست سری به سایت جیم لند بزنید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.
 
 


کد مطلب: 350091

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350091/آشنایی-فروشگاه-اینترنتی-جیم-لند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir