کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تونیکس پانل، تولیدکننده انواع ساندویچ پانل

9 مرداد 1401 ساعت 11:57

گروه کسب و کار: در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با یکی از برندهای تولیدکننده ساندویچ پانل یعنی برند تونیکس پانل آشنا کنیم با ما همراه باشید.


در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با یکی از برندهای تولیدکننده ساندویچ پانل یعنی برند تونیکس پانل آشنا کنیم و به مزیت های این برند بپردازیم اما قبل از آن قصد داریم تا برای شما عزیزان توضیحی در مورد ساندویچ پانل، انواع آن، کاربرد و نصب آن ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
**تونیکس پانل اولین شرکت تولید کننده ساندویچ پانل با فوم فولکسر ترکیه تحت لیسانس بایر آلمان به همراه 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش. شما عزیزان می تواند برای خرید ساندویچ پانل با مشاوران ما در تماس باشید.**

ساندویچ پانل چیست؟
ساندویچ پانل یا پنل ساندویچی به مصالحی گفته می‌شود که به صورت لایه ای یا به عبارتی ساندویچی تولید می‌شود که از سه لایه تشکیل شده است لایه میانی آن که هسته هم می‌گویند از فوم عایق مانند پلی یورتان، فوم XPS یا پلی استایرن می‌باشد که سبک ترین لایه این ساندویچ می‌باشد و دو طرف آن را دو لایه ورق‌های مانند آلومینیوم، گالوانیره، آلوزینک و ورق‌های دیگری می‌پوشاند که مانند یک ساندویچ همبرگر می‌باشد و به همین دلیل ساندویچ پانل نامیده می‌شود.
الان که با مفهوم کلی ساندویچ پانل آشنا شدید حالا قصد داریم به شما عزیزان انواع ساندویچ پانل را معرفی کنیم.

انواع ساندویچ پانل
ساندویچ پانل دارای انواع مختلفی هستند مانند ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پشم سنگ و ... گه قصد داریم هر کدام از این نوع ساندویچ پنل را به شما معرفی کنیم.

ساندویچ پانل سقفی
همانطور که مشخص است ساندویچ پانل سقفی به عنوان سازه‌های پنلی، سقف انواع سوله و حتی سقف خانه های بلند کاربرد دارد.
ساندویچ پانل سقفی به دلیل ایجاد عایق در سقف سبب می شود تا پس از گذشت زمان حتی نیازی به استفاده از عایق کاری پشت بام و سقف نباشد همچنین این نوع سقف سبب می شود تا انرژی در طول زمستان و تابستان کمتر مصرف شود به دلیل عایقی که دارد از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل دیواری نیز همان طور که از نامش پیداست برای پوشش دیوار ساختمان‌ها و ساخت و سازها استفاده می شود.
ساندویچ پانل دیواری برخلاف ساندویچ پانل سقفی که شکل ذوزنقه دارد پانل دیواری شکلی صاف و ساده دارد که در هسته مرکزی آن از فوم پلی یورتان، فوم XPS و یا پلی استایرن استفاده می شود و دو ورق اطراف هسته که او را پوشانده اند از گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم یا بعضی موارد کاغذ و نایلون استفاده می شود.

ساندویچ پانل اتاق تمیز
همواره استفاده از محیط‌های ایزوله و ایمن در صنعت‌های مختلف کاربرد داشته است، اکثراً اتاق ایزوله یا به خارجی کلین روم در صنعت داروسازی و پزشکی بسیار کاربردی است، استفاده از ساندویچ پانل‌ها سبب شده است تا یک محیط ایزوله و ایمن برای انواع صنایع مختلف از جمله مهم‌ترین آن داروسازی و پزشکی ایجاد شود.
ساندویچ پانل کلین روم سبب می‌شود که دمای محیط در حالتی که تنظیم شده است باقی بماند و از تغییر دما جلوگیری کند همچنین به دلیل ایجاد محیطی ایزوله سبب می شود تا باکتری و ویروس نتواند به داخل این محوطه نفوذ کند.

ساندویچ پانل پشم سنگ
یکی از انواع ساندویچ پانل به نام پشم سنگ می باشد، در ساندویچ پانل پشم سنگ از عایق پشم سنگ به عنوان ایزوله کردن آن استفاده می‌شود.
ساندویچ پانل پشم سنگ در برابر رطوبت، برودت هوا (گرما و سرما) مقاومت بالایی دارد و در صنعت پانل‌ها به همین ویژگی ها معروف است.

ساندویچ پانل پلی استایرن
پلی استایرن نوعی پلیمر مصنوعی است که از مونومر استایرن ساخته شده و به دلیل داشتن دانسیته کمتر به عنوان یک عایق صوتی و برودتی خوب در انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی مورد استفاده قرار می گیرد. اما این ساندویچ پانل ها در برابر پانل های پلی یورتان عایق خوبی برای حرارت و گرما به حساب نمی آیند.

ساندویچ پانل پلی یورتان
پلی یورتان ها از طریق واکنس بین پلی ال با دی ایزوسیانات تولید می شوند که در نهایت ترکیب این دو ماده عایق بسیار قوی را به وجود می آورد. ساندویچ پانل‌های پلی یورتان از دو ورق فلزی از جنس آلوزینک یا گالوانیزه ساخته می شوند.
در تولید ساندویچ پانل‌های پلی یورتان فوم به صورت یکسان در تمام نقاط پانل از جمله برجستگی های نر و مادگی و شیارها تزریق می شود که این امر موجب بالا رفتن مقاومت حرارتی این نوع پانل می شود.

ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS)
ساندویچ پانل XPS دارای ویژگی های خاصی است که همین موضوع آن را از نمونه های دیگر ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل های سقفی متمایز می کند و ساختار آن فوم پلی اورتان است و دارای پیوند بین مولکولی خاصی می باشد.
این پانل از یک فرآیند گرمایشی به دست می آید، قیمت آن از فوم پلی یورتان کمتر است، اما از نظر کیفیت هیچ تفاوتی باهم ندارند، این فوم بسیار مورد استقبال است و در انواع مختلف در صنعت تولید می شود.

کاربرد ساندویچ پانل
ساندویچ پنل هم اکنون کاربردهای زیادی در پوشش سقف و دیوار ساختمان ها مسکونی و اداری و تجاری، کارخانه ها، سردخانه ها، کانکس ها، سوله های کشاورزی، سالن‌های تولیدی و انواع ساخت و ساز دارند اما با توجه به ساختار خاصی که هر کدام دارند کاربرد آن‌ها متفاوت است.
برای پوشش دیواره‌های سازه‌های مختلف مانند دیوار کانکس‌ها، سوله، سرخانه و... می توان از ساندویچ پانل دیواری استفاده کرد. ساندویچ پانل سقفی برای سقف سازه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از بزرگ ترین کاربردهای ساندویچ پانل سقفی ساخت کانکس است و اصلی ترین وظیفه این ساندویچ پانل عایق کردن ساختمان ها است.

نصب ساندویچ پانل
نصب ساندویچ پانل یکی از اصلی ترین مواردی است که باید توسط یک تیم خبره این کار انجام شود اگر تیم غیر متخصص ساندویچ پانل شما را نصب کنند ممکن است در طولانی مدت دچار مشکل و تاب افتادگی شود همچنین ممکن است در برخی از مناطق کشور به دلیل وجود رطوبت و باران‌های بسیار مانند قسمت شمالی کشور دچار پوسیدگی و فرسودگی پانل شود.
به همین دلیل برای نصب ساندویچ پانل یک تیم متخصص می تواند به خوبی درزهای میان وق پانل را بپوشاند و از ایجاد چنین مشکلی جلوگیری کند.

 شرکت تونیکس پانل
شرکت تونیکس پانل یکی از جدید ترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل می باشد و در همین زمان کم توانسته جای خود را در میان بهترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل محکم کند. تیم تونیکس پانل تواسته با ارائه محصولات با درجه کیفی بالا در بازار با بزرگ‌ترین کارخانه‌جات ساندویچ پانل همکاری کند.
پانل تونیکس مفتخر است که بروزترین خطر تولید اروپا و با کیفیت‌ترین ساندویچ پانل خاورمیانه را به شما عزیزان عرضه کند. تونیکس پانل تنها تولید کننده است که برای فوم های ساندویچ پانل خود از فوم های فولکسر ترکیه که تحت لیسانس بایر آلمان می باشد استفاده می‌کند و طبق استانداردهای داخلی و خارحی پیش رفته و جوایز زیادی را کسب کرده است که در زیر به شما نشان خواهیم داد:

استانداردهای داخلی و خارجی که تونیکس را تایید می کنند


جوایز تونیکس پانل


صادرات ساندویچ پانل
یکی دیگر از موضوعاتی که تیم تونیکس پانل توانسته به خوبی در آن موفق شود صادرات ساندویچ پانل می‌باشد. تونیکس پانل توانسته در سال‌های اخیر با جلب نظر مشتریان شروع به تولید ساندویچ پانل‌های صادراتی کند و به کشورهای همسایه خود ساندویچ پانل‌های صادراتی ارسال کند.
از جمله کشورهایی که تونیکس پانل به آن ها ساندویچ پانل‌های صادراتی ارسال می‌کند. می توان به کشورهای زیر اشاره کرد:
•    ساندویچ پانل های صادراتی به ارمنستان
•    ساندویچ پانل های صادراتی به ترکیه
•    ساندویچ پانل های صادراتی به گرجستان
•    ساندویچ پانل های صادراتی به عربستان
•    ساندویچ پانل های صادراتی به امارات
•    ساندویچ پانل های صادراتی به ترکمنستان

تونیکس پانل توانسته با صادرات ساندویچ پانل به کشورهای همسایه ذکر شده اعتماد مشتریان خود را در این کشورها جذب کند و باعث شود که مشتریان به ما اعتماد کنند و باز هم از ما خرید کنند و ساندویچ پانل‌های درخواستی خود را با خیال راحت به تیم تونیکس پانل بسپارند.

جمع بندی
در این مطلب سعی کردیم تا یکی از تولیدکنندگان ساندویچ پانل یعنی شرکت تونیکس پانل را به شما عزیزان معرفی کنیم و در مورد خود ساندویچ پانل نیز اطلاعات مفید و مختصری به شما عزیزان معرفی کنیم.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل به سایت تونیکس پانل مراجعه فرمایید و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس: ۲۶۴۲۱۷۷۶-۰۲۱ – ۲۶۴۲۳۸۷۴-۰۲۱


کد مطلب: 350099

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350099/تونیکس-پانل-تولیدکننده-انواع-ساندویچ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir