به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۳۵۰۱۰۳

هتل خوب در مشهد با قیمت مناسب

گروه گردشگری: هر ساله میلیون‌ها زائر، توریست و گردشگر به شهر مقدس مشهد، دومین شهر بزرگ ایران، سفر می‌کنند. به همین دلیل، هتل و مسافرخانه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که از مهمانان و زائران استقبال و پذیرایی می‌کنند. اما در میان ده‌ها و صدها هتل در این شهر بزرگ، به نظر شما هتل خوب در مشهد با قیمت مناسب کدام است؟ اگر می‌خواهید بهترین سفر به شهر مقدس مشهد را تجربه کنید، نحوه رزرو هتل در مشهد را بیاموزید و با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.
هتل خوب در مشهد با قیمت مناسب
رزرو هتل در مشهد چگونه است؟
پیش از معرفی هتل‌های معروف این شهر مقدس توصیه می‌کنیم رزرو هتل در مشهد را در اولویت برنامه‌های سفر خود قرار دهید. مشهد پر از زائر و توریست است که در روزهایی از سال مثل تعطیلات عید نوروز، تولد امام رضا (ع)، وفات امام رضا (ع)، روزهای آخر هفته و عیدها و روزهای سوگواری دیگر، بسیار پر ازدحام خواهد بود.
در این صورت ممکن است شما هتل خوب و تمیز، با قیمت مناسب پیدا نکنید. بهترین روش رزرو هتل در مشهد از طریق سایت علی بابا است که شما می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان، هتل و بلیط سفرتان را تهیه کنید. این روش استرس و نگرانی سفر را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود برنامه سفرتان به درستی پیش برود.  
بنابراین ابتدا به سایت علی بابا بروید و یک حساب کاربری باز کنید. سپس روی اقامت و هتل کلیک کنید تا در این بخش شهر یا هتل مورد نظر خود را ببینید. پس از آن، تاریخ رفت و برگشت و تعداد همسفران خود را انتخاب کنید تا لیست هتل‌های مشهد یا اتاق‌های هتل مورد نظرتان همراه با قیمت و روز سفر باز شود. در نتیجه از این طریق و بدون هیچ مشکلی شما می‌توانید به راحتی رزرو هتل در مشهد را تجربه کنید.

معرفی بهترین هتل با قیمت مناسب در مشهد
حرم امام رضا (ع) باعث شده هر ساله میلیون‌ها زائر از ایران و کشورهای دیگر به شهر مقدس مشهد سفر کنند. تعداد هتل‌های خوب این شهر به دلیل استقبال زائران و گردشگران بسیار قابل توجه است. البته همین مسئله باعث شده تا انتخاب بهترین هتل با قیمت مناسب در این شهر کمی دشوار شود. بنابراین در ادامه مقاله سعی کردیم برای راحتی و آسایش سفر شما، چند هتل خوب، تمیز و باکیفیت را به شما معرفی کنیم تا بهترین سفر مشهد را تجربه کنید.

هتل خوب در مشهد با قیمت مناسب

کیفیت هتل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد ( https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-darvishi) در گروه هتل‌های پنج ستاره، لوکس و باکیفیت قرار دارد که همین مسئله باعث شده تا مسافران و توریست‌های زیادی جذب این هتل شوند و اقامت خوبی را در طول سفر تجربه کنند. این هتل شیک و لوکس، جزو هتل‌های مجلل ایران است که امکانات مدرن و دکوراسیون چشمگیری دارد. این هتل 223 اتاق لوکس و تمیز و 618 تخت دارد و میزبان خوبی برای مهمانان سخت‌پسند نیز خواهد بود.
هتل درویشی یک هتل آتریوم در شرق کشور است که فضای بزرگ و باز میان دو ساختمان دارد. در این فضا نیز رستوران بزرگ با سقف شیشه‌ای جذابی دارد که به همراه استخر و امکانات تفریحی دیگر، خاطره سفر مشهد را به یادماندنی می‌کند. از اتاق‌های معروف هتل درویشی مشهد می‌توان به اتاق دوبلکس ایران باستان، اتاق دوبلکس ایران اسلامی، اتاق دوبلکس مصر، اتاق دوبلکس هند و اتاق دوبلکس چین اشاره کرد. همچنین این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضای 24 و 26 قرار دارد که دسترسی به حرم مقدس امام رضا (ع) را ساده‌تر کرده است.

کیفیت هتل هما 1 مشهد
هتل هما 1 مشهد که در گذشته به هتل هایت معروف بود، از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره ایران است. این هتل در سال 1352 ساخته شد که شامل 135 اتاق در 6 طبقه است. این هتل بسیار مجلل است که به بخش اصلی، بخش ویلایی و بخش آپارتمانی تقسیم می‌شود.
هتل هما 1 نزدیک متروی مشهد است که دسترسی به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی مشهد را آسان‌تر کرده و شما می‌توانید در هزینه رفت‌و‌آمدتان نیز صرفه‌جویی کنید. این هتل چندین رستوران، سونا، جکوزی و سالن ماساژ دارد که باعث رفاه بیشتر مسافران شده است. هتل هما مشهد در بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا حرم امام رضا (ع) 20 دقیقه است.
کیفیت هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر با پنج ستاره است که در سال 1393 آغاز به فعالیت کرد. این هتل 286 اتاق لوکس در 22 طبقه دارد و امکانات ویژه‌ای برای مسافران و زائران فراهم کرده است. از امکانات خاص این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران مجلل، روف گاردن، سرویس رایگان فرودگاه، سرویس رایگان به حرم مقدس امام رضا (ع)، استخر رایگان، غار نمک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و دکوراسیون خاص اشاره کرد.

هتل خوب در مشهد با قیمت مناسب

از دیگر مزیت‌های مهم این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم مقدس امام رضا (ع) برای زائران اشاره کرد. هتل سی نور مشهد در خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی) قرار دارد. همچنین تعداد طبقات این هتل باعث شده تا منظره‌ی هتل رو به حرم مطهر قرار گیرد تا مسافران از سفر خود بیشتر لذت ببرند.

کیفیت هتل بین‌المللی قصر طلایی
یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد، ایران و خاورمیانه، هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد است. این هتل به دلیل امکانات و دکوراسیون خاص، انتخاب خوبی برای افراد مشکل‌پسند خواهد بود. معماری و دکوراسیون هتل و اتاق‌های هتل بی‌نظیر است که همین مسئله باعث جلب توجه و رضایت بسیاری از مسافران خواهد بود.
این هتل شامل سالن‌های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری است و همه اتاق‌های هتل نیز به صورت اتاق‌های کاخ طراحی و معماری شده‌اند. از دیگر امکانات هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، محل بازی کودکان، بانک، صرافی، کتابخانه، سالن‌های زیبایی، سالن‌های بازی کامپیوتری، آژانس مسافرتی، اتاق پزشکی، خدمات خشکشویی و... اشاره کرد. این هتل در خیایان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36 قرار دارد که دسترسی به حرم مطهر را برای زائران آسان کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها