به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۵۰۱۰۷

خرید شیک ترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس

گروه کسب و کار: آلبوم کاغذ دیواری جدید با طرح‌های روز ارائه می‌شود. این پوشش تزیینی در غالب آلبوم‌های متنوعی عرضه می‌شود. هر کدام از آلبوم‌ها اغلب متعلق به سبک خاصی هستند. اما امروزه برخی از برند‌ها نسبت به ارائه سبک‌های متنوع در قالب یک آلبوم اقدام کرده اند. طرح‌های جدید هر ساله به روز می‌شوند. زیرا در ابتدای هر سال، طرح‌های همان سال ارائه می‌شوند. البته برخی از افراد تمایل به استفاده از پوشش‌های مد روز ندارند. زیرا در صورت ارائه طرح جدید، باید پوشش دیوار را تعویض کنند. این کار از نظر اقتصادی نیز برای طراحی ساختمان به صرفه نخواهد بود. بنابراین بهتر است طرح مورد نظر دارای نقش‌های اصیل و ماندگار باشد.
خرید شیک ترین مدل های کاغذ دیواری _ دکورآفیس
استفاده از طرح‌های سنگ و آجر در بسیاری از آلبوم‌ها مشاهده می‌شود. این نقوش برای ایجاد بافت روی کاغذ دیواری کاربرد دارند. اغلب نیز برای پوشش‌های مدرن به کار می‌روند. از این رو میزان فروش کاغذ دیواری با این نوع طرح‌ها، بسیار بیشتر از گذشته است. بهتر است با توجه به نوع طراحی و سبک معماری فضا، نسبت به خرید پوشش مناسب برای آن اقدام کنیم. این نوع پوشش‌ها باید با مبلمان و رنگ آن نیز همخوانی داشته باشند.


خرید کاغذ دیواری ساده از آلبوم‌های جدید
طرح‌های ساده همواره طرفداران زیادی داشته اند. امروزه حتی طراحان نیز به استفاده از پوشش با طرح ساده اقدام می‌کنند. در واقع این افراد ترجیح می‌دهند برای یک فضای مدرن، از طرح‌های پیچیده و گلدار استفاده نکنند. حتی دیگر استفاده از طرح‌ها با نقوش پیچیده برای فضای مسکونی نیز رایج نیست. شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که آیا به طور کلی نصب کاغذ دیواری دیگر مرسوم نیست؟ امروزه طرح‌های مدرن در این راستا ارائه شده اند که اغلب دارای نقوش ساده هستند. این نوع پوشش با نوع و سبک زندگی مدرن همخوانی بیشتری دارد. از این رو هنوز هم طرح‌های مدرن برای پوشش دیوار به کار می‌روند.
در گذشته به دلیل طراحی فضا به صورت کلاسیک، عمدتا از طرح‌های باستانی، نقوش گیاهی و ... استفاده می‌شد. برای فضا‌هایی نیز که سبک خاصی نداشتند، اغلب از طرح‌های گل دار استفاده می‌شد. این طرح‌ها برای فضاهای سنتی کاربرد بیشتری داشتند. در واقع این فضاها سبک خاصی نداشتند. همچنین کل دیوارها با استفاده از آن پوشش داده می‌شدند. در نتیجه یک فضای یکنواخت و شلوغ ایجاد می‌شد. این نوع طراحی در فضای مدرن جایگاهی ندارد.

آلبوم کاغذ دیواری برجسته و سه بعدی
همانطور که می‌دانید امروزه با استفاده از تکنیک‌های مختلف، نقوش به صورت برجسته روی کاغذ دیواری چاپ می‌شوند. این نقوش ممکن است دارای بافت باشند. اغلب نیز سعی می‌شود که بافت‌ها بدون رنگ و نقش خاصی چاپ شوند. این نوع طرح معمولا برای هر فضایی با کاربری مشخص به کار می‌رود. اما امروزه بیشتر برای فضای مسکونی کاربرد دارد. فضاهای مهمی در این کاربری مانند اتاق پذیرایی وجود دارند. اغلب از گل‌های برجسته با نقوش ظریف برای این کار استفاده می‌شود. در صورتی که بخواهید فضا کاملا مدرن طراحی شود، می‌توان از بافت‌های سنگی برجسته و طرح‌های ساده تر استفاده کرد.
در یک آلبوم کاغذ دیواری علاوه بر طرح‌های برجسته و سه بعدی ممکن است طرح‌های ساده نیز وجود داشته باشد. این طرح‌ها هر کدام برای یک فضای خاص قابل استفاده هستند. انتخاب طرح ساده یا برجسته به نظر طراح بستگی دارد. گاهی طراح ترجیح می‌دهد که طرح را به صورت ساده روی دیوار اجرا کند. بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری، فضای مورد نظر را اندازه گیری کنیم. همچنین بر اساس نوع طراحی فضا، نسبت به انتخاب طرح مناسب اقدام کنیم.

 اسامی آلبوم‌های پرفروش کاغذ دیواری
آلبوم‌های کاغذ دیواری با اسامی متنوعی ارائه می‌شوند. هر برند دارای ویژگی‌های خاص خود است. از این رو ممکن است از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت باشند. بهتر است پوشش دیوار را از برند‌های معتبر خریداری کنیم. این پوشش باید دارای دوام و پایداری لازم باشد تا بتواند طول عمر مناسبی داشته باشد. میزان فروش این محصولات نیز بستگی به کیفیت آنها دارد. گاهی یک پوشش زیبا کیفیت مناسبی ندارد. در نتیجه بعد از گذشت مدت زمانی، نیازمند تعویض خواهد شد. بهتر است پوشش دیوار را با توجه به نوع مقاومت و دوامی که مد نظر داریم، انتخاب کنیم.
در انواع آلبوم‌های موجود در بازار طرح‌های کلاسیک و مدرن متنوعی دیده می‌شود. هر کدام از این طرح‌ها با طیف رنگی خاصی ارائه می‌شوند. در نتیجه شما برای انتخاب دچار سردرگمی نخواهید شد. گاهی یک شخص می‌خواهد که رنگ کاغذ دیواری با رنگ مبلمان هماهنگ باشد. در این صورت می‌تواند رنگ مورد نظر را از بین طرح‌های متنوع انتخاب کند.

مزیت‌های خرید کاغذ دیواری از طریق سایت
با توجه به گسترش و همه گیری اینترنت، شرکت‌های فروش کاغذ دیواری نیز در این راستا، خدمات خود را آنلاین ارائه می‌دهند. از این رو پوشش مورد نظر را می‌توانیم از طریق سایت خریداری کنیم. بسیاری از افراد از این روش برای خرید دیوارپوش استفاده می‌کنند. با استفاده از خرید اینترنتی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری در محل فروشگاه وجود ندارد. در واقع می‌توانیم بدون مراجعه به فروشگاه، محصول مورد نظر خود را تنها با یک کلیک خریداری کنیم. برخی از مزیت‌های این روش موجب شده است که در واقع فروش اینترنتی افزایش پیدا کند.
اغلب محصولات سایت با ویژگی‌ها و مشخصات در سایت درج شده اند. مثلا یک آلبوم کاغذ دیواری با توضیحات کامل در بخش فروشگاه درج شده است. از این رو مخاطب می‌تواند با مطالعه این ویژگی‌ها، پوشش مورد نظر را خریداری کند. این ویژگی موجب شده است که بیشتر خریدها از سایت دکورآفیس به صورت اینترنتی ثبت شود. علاوه بر محصولاتی مانند انواع کاغذ دیواری، پوشش‌های دیگر مانند پوستر دیواری و تابلو نیز در این سایت عرضه می‌شوند. امکان خرید محصولات از طریق فروشگاه فراهم شده است.

تنوع آلبوم‌های کاغذ دیواری
همانطور که گفته شد، تنوع آلبوم‌های کاغذ دیواری بسیار زیاد است. گاهی در یک آلبوم طرح‌های متنوع از سبک‌های مختلف قرار داده می‌شود. طیف رنگی متنوع و استفاده از نقوش خاص، موجب استقبال مخاطبان از این آلبوم‌ها شده است. در واقع شما با مراجعه به آن، هزاران طرح متنوع را مشاهده می‌کنید. این طرح‌های ظریف و زیبا اغلب با توجه به طراحی مدرن انتخاب می‌شوند. در واقع به دلیل طراحی ساختمان‌ها به شیوه مدرن، اغلب برای پوشش دیوار نیز از نقوش مدرن و جدید استفاده می‌شود. طرح‌های جدید معمولا ساده و یا دارای بافت‌های متنوع هستند. از این رو برای فضای مدرن کاربرد بیشتری دارند. زیرا یکی از ویژگی‌های طرح‌های مدرن، سادگی است.
تنوع طرح و نقش موجب شده است که برای جلوگیری از یکنواختی، از کاغذ دیواری استفاده شود. اغلب رنگ‌های روشن فروش بیشتری دارند. زیرا این رنگ‌ها فضاهای کوچک را دلباز و روشن نشان می‌دهند. از این رو فضا بزرگتر به نظر می‌رسد. در نتیجه حس و حال مثبتی از فضا دریافت خواهد شد. برای خرید محصولات متنوع می‌توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها