به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۵۰۱۳۰

امیدوارم یحیی، پرسپولیس را به حاشیه نبرد

امیدوارم یحیی، پرسپولیس را به حاشیه نبرد
گروه ورزشی:بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخپوشان باید مراقب رفتارها و اظهارات خود باشد تا پرسپولیس اسیر حواشی نشود. کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس، درباره شرایط این تیم در فصل نقل‌وانتقالات، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:
 
*باشگاه تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و ۸۵ درصد خواسته‌های سرمربی محقق شده است. شاید خیلی‌ها فکر کنند که پرسپولیس به یکی دو مهاجم نیاز دارد. به نظرم پرسپولیس الان هم تیم خوبی است و مدیریت باشگاه از این به بعد باید به فکر تأمین منابع مالی باشد.
*بازیکنان پس از گذشت چند هفته از لیگ، پول خود را می‌خواهند و اگر باشگاه پول نداشته باشد، تیم به حاشیه می‌رود. خوشبختانه تیم قدرتمندی بسته شده است و پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد. این تیم با همین پتانسیل هم می‌تواند قهرمان شود.
*مربیان خارجی پرسپولیس کارنامه محکمی ندارند و آنها را خیلی نمی‌شناسم. دستیار اول گل‌محمدی (اوسمار لوس ویرا) عمدتاً در تیم‌های برزیلی کار کرده و مطرح نیست. مشخص نیست او از کجا آمده و برای این مربی رزومه درست کرده‌اند. او به‌عنوان دستیار اول سرمربی تیمی که چند دوره قهرمان لیگ بوده، انتخاب شده است و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. می‌گویند چون مربی خارجی است، دهان‌ها بسته می‌شود!
*گل‌محمدی باید مراقب عملکرد خود باشد و تلاش نکند با جوسازی که نسبت به شرایط مسابقات اتفاق می‌افتد، پرسپولیس را به حاشیه ببرد. ما به یحیی اعتقاد داریم و از او می‌خواهم که کارش را مانند همیشه مستحکم انجام بدهد. بسیاری از پیشکسوتان حد خودشان را نمی‌دانند و ادبیاتی به کار می‌برند که در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست.
*من می‌گویم یحیی گل‌محمدی باید ۱۴۰ میلیارد تومان بگیرد، نه ۴۰ میلیارد. سکان‌داری تیمی چون پرسپولیس جایگاه کمی نیست و این رقم حق اوست. با این حال باید دست از حب و بغض برداریم و برای پرسپولیس کیسه ندوزیم.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها