به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۵۰۱۳۵

واکنش گواردیولا به موقعیتی که هالند هدر داد

واکنش گواردیولا به موقعیتی که هالند هدر داد
گروه ورزشی:سرمربی منچسترسیتی بعد از ناکامی برابر لیورپول در جام خیریه عنوان کرد نباید نگران گلزن نروژی تیمش بود. در دیدار جام خیریه فوتبال انگلیس دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در کینگ پاور ورزشگاه لسترسیتی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک لیورپول به پایان رسید.
 
پپ گواردیولا پس از باخت مقابل لیورپول در جام خیریه گفت که تیمش باید قبل از شروع فصل پیشرفت کند. سرمربی اسپانیایی سیتی گفت:‌ او دو یا سه موقعیت در نیمه اول و یک موقعیت در نیمه دوم از دست داد. مهم این بود که او در این موقعیت‌ها حضور داشت. او قوی است و قطعا در این فصل خواهد درخشید. او خیلی جنگید و حرکات خوبی داشت. برای او خوب است که با واقعیت یک کشور جدید و یک لیگ جدید آشنا شود. او امروز گل نزد ولی روزی گل خواهد زد و همه درباره او صحبت خواهند کرد. هالند کیفیتی باورنکردنی دارد و این کار را انجام خواهد داد. باید دانست که او فقط دو هفته و نیم فرصت دارد و من از چیزی که از زمان ورود او به تیم دیده‌ایم بسیار خوشحالم. مطلقاً نگران هالند نیستم.

پپ گواردیولا قبل از فصل جدید تیمش را تغییر داد و ارلینگ هالند مهاجم ۵۱.۱ میلیون پوندی را از بوروسیا دورتموند و کالوین فیلیپس هافبک ملی پوش انگلیسی را از لیدز با ۵۰ میلیون پوند به خدمت گرفت. برخی از بازیکنان مطرح نیز البته در تابستان امسال سیتی را ترک کردند. رحیم استرلینگ به چلسی پیوست و گابریل ژسوس راهی آرسنال شد.

منچستر سیتی در دیدار قبلی دوستانه خود برابر کلوب آمریکا مکزیک با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل سیتی را در این بازی کوین دی بروین کاپیتان تیم به ثمر رساند و در ادامه بایرن مونیخ را با گل هالند برد.
منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در دیدار بعدی خود در هفته نخست لیگ برتر در زمین تیم وستهام به میدان خواهد رفت که این دیدار مصاف دشواری برای تیم گواردیولا خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها