به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۵۰۱۳۸

عصبانیت تن‌هاخ از اولین باخت با یونایتد

عصبانیت تن‌هاخ از اولین باخت با یونایتد
گروه ورزشی:اریک تن هاخ از باخت منچستریونایتد مقابل اتلتیکو مادرید ابراز ناراحتی کرد.منچستریونایتد در دیداری دوستانه برابر اتلتیکومادرید با یک گل شکست خورد تا هواداران این تیم برای شروع فصل جدید نگران شدند. این بازی دوستانه در اسلو نروژ برگزار شد و تن هاخ برای اولین‌بار به عنوان سرمربی یونایتد طعم شکست را چشید جایی که ژائو فلیکس تنها گل بازی را به ثمر رساند.
 
سرمربی هلندی پس از بازی هم‌چنان بسیار ناراضی بود. به طور خاص او از عملکرد مهاجمان تیمش در این دیدار ابراز ناراحتی کرد زیرا احساس می‌کرد آن‌ها به اندازه کافی موقعیت گلزنی خلق کردند تا حداقل یک تساوی را از بازی بگیرند، اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.تن هاخ به رسانه باشگاه منچستریونایتد گفت: بازی دوستانه است ولی در نهایت نتیجه خوب نبود. فکر می‌کنم ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم تا حداقل یک گل بزنیم. این شرایط و این عملکرد اصلا خوب نبود و من به تیم گفتم که این عملکرد قابل قبول نیست. شما باید در محوطه جریمه بسیار بهتر از این باشید.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:  فکر می‌کنم ما در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم. فکر می‌کنم عملکرد تیم ما واقعاً خوب بود. مالکیت بازی خوبی داشتیم ولی باید روی زدن ضربات آخر دقت بیش‌تری کنیم و امیدوارم این روند در دیگر بازی‌ها ادامه نداشته باشد.در این دیدار آنتونی مارسیال به عنوان مهاجم مرکزی از ابتدا به میدان رفت و مارکوس راشفورد و آنتونی الانگا در دو طرف او و برونو فرناندز پشت سر او بودند.

شیاطین سرخ باید در آخرین دیدار خود قبل از شروع فصل با رایووایکانو دیدار کنند و در حالی که هواداران از بازگشت کریستیانو رونالدو به میادین در آن مسابقه هیجان‌زده هستند، هیچ خبر رسمی مبنی بر ماندن او منتشر نشده است. طبق اعلام دیلی میل، رونالدو موافقت خود را با ماندن در یونایتد تا پایان قراردادش اعلام کرده و به این ترتیب او فصل بعد هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها