به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۵۰۱۴۴

جواب دندان‌شکن رونالدو در اینستاگرام/عکس

جواب دندان‌شکن رونالدو در اینستاگرام/عکس
گروه ورزشی:واکنش‌های کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به اخبار منتشر شده در صفحات اینستاگرامی همچنان ادامه دارد. رونالدو در روزهای اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.این بازیکن پرتغالی در آستانه شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و مایل است که اولدترافورد را در فاصله یک سال پس از بازگشتش بار دیگر ترک کند.
او حتی به همراه سایر هم تیمی‌هایش به تور پیش فصل تایلند و استرالیا هم نرفت و پس از بازگشت یونایتد نیز مدتی در تمرینات این تیم غایب بود تا این که هفته گذشته بالاخره به همراه ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، به منچستر پرواز کرد.تصمیم رونالدو برای آینده هنوز مشخص نیست اما بسیاری معتقد هستند که صحبت‌های مدیران یونایتد و همچنین اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید این تیم، با او تاثیرگذار بوده و این بازیکن تصمیم گرفته است به حضورش در این تیم ادامه دهد.

با این حال اتفاق عجیبی که در روزهای اخیر رخ داده مربوط به حواشی این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی است. رونالدو که از اتفاقات چند هفته اخیر چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد، در این روزها بارها با اظهارنظر زیر پست‌های متفاوتی که به خودش مربوط بوده ناراحتی‌اش از شایعات را نشان داده است.این بار هم نوبت به یکی از صفحات هواداری او رسیده که با انتشار پستی نوشته است:« کریستیانو برای اولین بار در این هفته با تن‌هاخ تمرین کرد.»

همین عبارت باعث ناراحتی رونالدو شد و او در بخش نظرات این پست به نویسنده آن تذکر داد که تا به حال سه جلسه با سرمربی جدید تیمش تمرین کرده و مدتی است که به تمرینات برگشته است.به نظر می‌رسد که اوضاع در چند هفته اخیر مطابق میل این ستاره پرتغالی پیش نرفته و همین باعث ناراحتی و دلخوری او از شایعات مطرح شده درباره خودش شده است.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها