به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۵۰۱۶۲

نقش‌آفرینی ستاره تایتانیک در یک سریال جدید

نقش‌آفرینی ستاره تایتانیک در یک سریال جدید
گروه فرهنگی: کیت وینسلت برای ایفای نقش در سریال درام The Palace شبکه‌ی HBO انتخاب شد که سکان هدایت آن در دستان استیون فریرز قرار دارد.در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کیت وینسلت و شبکه‌ی HBO در پروژه‌ی جدیدی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این هنرپیشه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و اِمی اخیرا قراردادی را برای نقش‌آفرینی در سریال کوتاه The Palace (کاخ) امضا کرد که داستان یک سال زندگی در یک رژیم خودکامه را روایت می‌کند. کیت وینسلت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این سریال درام نیز فعالیت می‌کند که شبکه‌ی اچ‌بی‌او سفارش ساخت آن را صادر کرده است.

ویل تریسی، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Succession (وراثت) خالق سریال The Palace است و استیون فریرز، کارگردان فیلم The Queen (ملکه) و فیلم Philomena (فیلومنا) سکان هدایت آن را در دست دارد. فرانچسکا اورسی، مدیر اجرایی برنامه‌های شبکه‌ی HBO در بیانیه‌ای گفت: «باعث افتخار ما است که با این گروه فیلم‌سازی فوق‌العاده بااستعداد روی سریال کاخ کار می‌کنیم. همکاری کیت وینسلت و استیون فریرز، دو تن از پیش‌گامان این صنعت برای تولید سریالی براساس فیلم‌نامه‌ی بدیع و خیره‌کننده‌ی ویل تریسی مانند رؤیایی بود که به حقیقت پیوست».

سریال The Palace دومین پروژه‌ی شبکه‌ی HBO به‌شمار می‌آید که کیت وینسلت در هفته‌های گذشته به آن می‌پیوندد. این بازیگر اخیرا برای ایفای نقش و تهیه‌کنندگی اجرایی در سریال کوتاه Trust (اعتماد) انتخاب شد که براساس رمان هرنان دیاز ساخته خواهد شد. ویل تریسی به‌عنوان شورانر سریال کاخ فعالیت می‌کند و درکنار استیون فریرز، کیت وینسلت و فرانک ریچ وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. ست ریس، جولی وینر، جن اسپریا، گری ستینگارت و سارا دلاپه نیز از دیگر نویسندگان این پروژه خواهند بود.

کِیت الیزابت وینسلت (زاده ۵ اکتبر ۱۹۷۵) بازیگر انگلیسی است. او بابت بازی در درام‌های تاریخی و فیلم‌های مستقل و همچنین بابت به تصویر کشیدن زنان سرسخت و پیچیده شهرت دارد. او افتخارات گوناگونی از قبیل یک جایزه اسکار، سه جایزه فیلم بفتا، پنج جایزه گلدن گلوب و دو جایزه امی کسب کرده‌است. همچنین وینسلت برای بازی در فیلم عاشقانه حماسی تایتانیک (۱۹۹۷) ساخته جیمز کامرون نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.
برچسب ها: کیت وینسلت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها