به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۵۰۱۷۷

رزمایش مشترک ارتش‌های سوریه و روسیه

رزمایش مشترک ارتش‌های سوریه و روسیه
گروه بین الملل: نیروهای ارتش سوریه مانورهای نظامی با مهمات جنگی و مشارکت نیروهای روسیه انجام دادند.
بنا به دستور بشار اسد، فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح و با مشارکت عبدالکریم ابراهیم، رئیس ستاد کل ارتش و الکساندر چایکو، فرمانده نیروهای روسی حاضر در سوریه و شماری از افسران برجسته ارتش‌های دو کشور، تمرین‌های تاکتیکی عملیاتی با مهمات جنگی و با مشارکت نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و نیز انواع نیروها و نیروهای متخصص در شرایط شبیه سازی شده به نبرد واقعی اجرا کردند.فرمانده نیروهای مجری این مانورها توضیح مفصلی در خصوص نقشه حمله به استحکامات دشمن و یورش به سد آبی، حرکت برای رسیدن به طرف مقابل و آزادسازی آن ارائه داد.
پس از پایان تبادل آتش توسط جنگنده‌ها، بالگردهای پشتیبان آتش، موشک‌های عملیاتی زمین به زمین، توپخانه، راکت‌اندازها و سایر وسایل جنگی، حمله آغاز شد و نیروها را باشجاعت به سوی سد آب یورش برده و دشمن را در اطراف دریاچه از پای درآورده و پیشروی نیروهای اصلی را فراهم و دشمن را نابود کردند.
این رزمایش‌ها شامل مشارکت انواع مختلف جنگنده‌ها است که مراکز پرتاب موشک دشمن، نیروهای ذخیره‌ دشمن در مرکز و مقر فرماندهان آنها را هدف قرار می‌دهد.
این تمرین‌ها همچنین شامل عملیات هلی برن در بخش مقابل و برخی جزایر داخل دریاچه، نمایش تجهیزات بالگردها و بیرون آوردن مجروحان و اسرا از آب توسط بالگرد و انجام عملیات جستجو و نجات است.


 
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها