کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رکورددار پرش با نیزه زنان: در قونیه کار آسانی ندارم

9 مرداد 1401 ساعت 17:24


گروه ورزشی: مهسا میرزا طبیبی با بیان اینکه برای اولین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند، گفت: رقبایم را می‌شناسم و شرایط خوبی دارند. سطح مسابقات بالاست و کار آسانی پیش رو ندارم.به گزارش ایسنا، بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۷ مرداد ماه به میزبانی قونیه برگزار می‌شود و دوومیدانی ایران در این دوره ۱۶ نماینده دارد.   
 

مهسا میرزا طبیبی، رکورددار پرش با نیزه زنان ایران که جزو نفرات اعزامی به بازی‌های قونیه است، در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی خود اشاره و بیان کرد: مثل همیشه تمریناتم را دنبال می‌کنم. شرایط بدنی و آمادگی خوبی هم دارم. در چند مسابقه‌ای که امسال شرکت کردم رکورد چهار متر را به ثبت رساندم که خیلی نزدیک به رکورد ملی بود. تلاش داشتم رکورد ملی را هم بشکنم که نشد اما امیدوارم در بازی‌های کشورهای اسلامی عملکرد خوبی داشته باشیم.  

او در مورد حضور خود برای اولین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: اولین مسابقه معتبری است که اعزام می‌شوم. رقبایم را می‌شناسم و شرایط خوبی دارند. سطح مسابقات بالاست و کار آسانی پیش رو ندارم اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که نتیجه خوبی کسب کنم.  میرزا طبیبی با بیان اینکه دوست دارم مدال بگیرم و روی سکو بروم، ادامه داد: در این مدت خیلی تلاش کرده‌ و زحمت کشیده‌ام. بسیاری از مسابقات به دلیل شرایط کرونا کنسل شد اما امیدوارم در بازی‌های قونیه علاوه بر رکوردشکنی روی سکو هم بروم. انگیزه‌ام بالاست و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنم.  


کد مطلب: 350196

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350196/رکورددار-پرش-نیزه-زنان-قونیه-کار-آسانی-ندارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir