کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنچلوتی: توجهی به خریدهای بارسلونا ندارم

9 مرداد 1401 ساعت 17:26


گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تنها روی تیم خود تمرکز دارد و توجهی به خریدهای بارسلونا ندارد. او اطمینان دارد که تیمش قهرمان سوپر جام اروپا خواهد شد.به گزارش ایسنا ، رئال مادرید در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی آمریکا با دو گل یوونتوس را شکست داد.
 

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: از اردوی آمریکا لذت و استفاده لازم را بردیم. بازی به بازی بهتر شدیم و اکنون با آمادگی کامل به مصاف فرانکفورت در سوپر جام اروپا می رویم. همه چیز به خوبی پیش می رود.
سرمربی رئال مادرید ادامه داد: مهم‌ترین چیز در اردوی آمادگی اینکه هیچ بازیکنی مصدوم نشد و در بهترین شرایط پای به سوپر جام می‌گذاریم. به دنبال قهرمانی در این رقابت هستیم. اطمینان داریم که فصل را خوب شروع می کنیم و پیروز این بازی خواهیم شد. باید از هواداران تشکر کرد که کاملا از تیم حمایت کردند. آنها همچنان از چهاردهمین قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا لذت می برند. عشق و حمایت آنها را کاملا احساس می‌کنیم.

آنچلوتی درباره خریدهای بارسلونا در تابستان گفت: احساس نمی کنم که غافلگیر شده باشم. بارسلونا تیم خوبی دارد با این حال من فقط روی تیم خودم تمرکز دارم. توجهی به بارسلونا و خریدهای این تیم نمی کنم.دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دیدار دوستانه‌ای را در اردوی آمریکا برگزار کردند که بارسلونا با تک گلی که رافینیا به ثمر رساند پیروز این بازی شد.


کد مطلب: 350198

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350198/آنچلوتی-توجهی-خریدهای-بارسلونا-ندارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir