کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به شاهزاده‌ی پارسی تعظیم کنید!

9 مرداد 1401 ساعت 17:41


گروه ورزشی:باشگاه پورتو از مهدی طارمی تمجید کرد.
پورتو بامداد امروز با درخشش مهدی طارمی، با نتیجه ۳ بر صفر مقابل توندلا پیروز شد و جام قهرمانی مسابقات سوپرجام فوتبال پرتغال را بالای سر برد.صفحه توییتری باشگاه پورتو پس از این مسابقه، تصویر زیر را از مهدی طارمی منتشر کرد و نوشت: به شاهزاده پارسی تعظیم کنید!
سایت «cnnportugal» پرتغال هم با تیتر «سوپرطارمی در سوپرجام»، به درخشش مهاجم تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: این بازیکن ایرانی گل‌های اول و آخر بازی را به ثمر رساند و زمینه‌ساز گل اوانیلسون شد تا نمایشی امیدوارکننده در آغاز فصل ۲۳-۲۰۲۲ داشته باشد. او گاهی به فضا‌های عقب‌تر می‌رفت و توانایی‌های بیشتری از خود نشان می‌داد. طارمی عرض زمین را از سمت چپ به مرکز طی می‌کرد و درک متقابل با تونی مارتینز داشت.
نونو سارایوا گزارشگر تلویزیون پرتغال هم به تمجید از طارمی پرداخت و با اشاره به پنالتی‌هایی که از مدافعان رقبا می‌گیرد، گفت: طارمی کاری را کرد که قرار بود انجام بدهد؛ نه اینکه بخواهد با شبیه‌سازی پنالتی بگیرد.
همچنین سایت تحیلی «گل پوینت» به ستاره ایرانی پورتو نمره ۱۰ از ۱۰ داد و درباره او نوشت: طارمی فصل را با نمره کامل آغاز کرد که امیدواریم این موضوع وایرال نشود، چون هنوز بازار نقل‌وانتقالات ادامه دارد!
سایت «zerozero» هم به اضافه شدن مهاجم تیم ملی کشورمان به باشگاه ۵۰ گله‌های پورتو اشاره کرد و گزارش داد: طارمی گل‌های شماره ۵۰ و ۵۱ خود را مقابل توندلا و در نودوهفتمین بازی خود با پیراهن پورتو به ثمر رساند. توندلا ۱۱ بار برابر این بازیکن تسلیم شده و قربانی بزرگ طارمی به شمار می‌رود. ریکاردو کوارشما و سیلوستره وارلا هم ۵۰ گل برای قهرمان پرتغال زده‌اند، اما برای رسیدن به این رکورد به بازی‌های بیشتری نیاز داشتند.
صفحه سایت «playmakerstats» پرتغال نیز طارمی را اولین گلزن آسیایی سوپرجام و شانزدهمین بازیکنی نامید که در این مسابقه، حداقل دو گل به ثمر می‌رساند. مطابق گزارش این رسانه، مهاجم تیم ملی کشورمان بیست‌وسومین بازیکن خارجی پورتو محسوب می‌شود که به این رکورد می‌رسد. او همچنین تاکنون در هر شش تورنمنتی که برای پورتو به میدان رفته (لیگ برتر، سوپرجام، جام حذفی و جام اتحادیه پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا) موفق به گلزنی شده است.


کد مطلب: 350203

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350203/شاهزاده-ی-پارسی-تعظیم-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir