به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۳۵۰۲۱۱

تعداد مفقودی‌های سیل در تهران به ۵ نفر رسید

تعداد مفقودی‌های سیل در تهران به ۵ نفر رسید
گروه حوادث: استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل در تهران گفت: نسبت به روز گذشته فوتی جدیدی نداشتیم و تعداد جدیدی نیز از مفقودی‌ها پیدا شدند و آمار آن‌ها هم اکنون پنج نفر است.به گزارش ایسنا، محسن منصوری با اشاره به آخرین آمار تلفات و خسارات در سیل استان تهران گفت: نسبت به روز گذشته افزایش فوتی نداشتیم تعداد فوتی‌های ما همان عدد قبلی است. همچنین تعدادی از مفقودین نیز پیدا شدند و در آخرین آمار مفقودی‌های ما به پنج نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در امام‌زاده داوود مفقودی دیگری نداریم و آمار فوتی قطعی نیز به ۱۹ نفر رسیده است. از این حیث عملیات کشف در این منطقه به پایان رسیده اما عملیات بهسازی، عمرانی و خارج کردن گل و لای همچنان ادامه دارد. عملیات تخلیه گل‌ولای صحن تقریبا تمام شده است.استاندار تهران افزود: ساختمان‌هایی که پس از این حادثه استحکام کافی ندارند باید تخلیه و تخریب شوند و بقیه ساختمان‌ها نیز نیازمند استحکام‌بخشی هستند.

وی درباره سیل فیروزکوه گفت: در مزداران که بیشترین آسیب را دیده بود، بلوک بندی انجام شد و شهرستان‌های تهران هر کدام معین یک بلوک شدند. با این اقدام، استفاده از تجهیزات هدفمندتر و بهتر انجام خواهد شد. برخی روستاهای اطراف این منطقه نیز آسیب دیده بودند که تعدادی از شهرستان‌ها نیز معین آن‌ها شدند.منصوری درباره امکانات اولیه موجود در محل‌ حادثه نیز اظهار کرد: برق منطقه وصل شده و مشکلی از لحاظ آب شرب وجود ندارد. همچنین تاسیسات زیرساختی و مخابراتی نیز بدون مشکل فعالیت می‌کنند.
برچسب ها: سیل تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها