به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۳۵۰۲۳۰

بازنشستگان امروز هم تجمع اعتراضی برگزار کردند

گروه جامعه: بازنشستگان مخابرات و تامین اجتماعی در ادامه اعتراض‌های خیابانی خود به شرایط معیشتی، عدم رسیدگی به مطالبات و محقق نشدن وعده‌های مسئولان در ارتباط با افزایش حقوق، بار دیگر امروز یکشنبه، ۹ مرداد، در شهرهای مختلف تجمع کردند.
بازنشستگان امروز هم تجمع اعتراضی برگزار کردند
بر اساس ویدئوها و گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، تجمعات اعتراضی امروز در شهرهای مختلف از جمله، تهران، البرز، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، سنندج، شهرکرد، بجنورد، اهواز و رشت برگزار شد. در همین زمینه، ویدیویی از برخورد ماموران با تجمع بازنشستگان مخابرات در تهران منتشر شد. بازنشستگان مخابرات کرمانشاه نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی از قبیل «این شد وضع عدالت، مخابرات خجالت» و «شرکت پر درآمد، چه بر سر تو آمد» برای چندمین‌بار خواستار رسیدگی به مطالبات معوقه خود شدند. بازنشستگان مخابرات در یک سال گذشته بارها خواستار اجرای آیین‌نامه حقوقی و استخدامی سال ۸۹ شده‌اند.
در همین حال، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان، در مقابل ساختمان تامین اجتماعی شهر رشت، دست به تجمع زدند و با شعارهایی از قبیل «فلسطین رو رها کن، فکری به حال ما کن» و ... به عدم تحقق خواسته‌های خود از سوی مقام‌های این سازمان اعتراض کردند. بازنشستگان تامین اجتماعی ماه‌هاست که با برگزاری تجمعات اعتراضی در بسیاری شهرها خواستار اجرای مصوبه شورای عالی کار برای افزایش ۳۸ درصدی حقوق غیرحداقل‌بگیرها، پرداخت بدهی‌های انباشته از نیمه دهه ۵۰ تاکنون و اجرای قانون همسان‌سازی حقوق هستند.
گزارش‌ها همچنین حاکی است که هم‌زمان با تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز، کارگران گروه ملی فولاد و پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان کرمی اهواز نیز مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۰۹:۲۷
مخابرات را دوشیدن و بردن ولی ما حقمان را میگیریم آقای رئیسی ........ (391442)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها