به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۵۰۳۱۷

خرید نعناع خشک کیلویی و فله شیراز درجه یک سورت شده

گروه کسب و کار: نعناع خشک، یکی از بهترین گیاهان معطر است که می تواند برای پخت غذاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
خرید نعناع خشک کیلویی و فله شیراز درجه یک سورت شده
نعناع، به دلیل داشتن ترکیبات مغذی، از 2 هزار سال پیش برای پخت غذاها و بهبود علائم بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. نعناع خشک نیز به دلیل اینکه دارای خواص متعددی می باشد، می تواند برای بهبود شرایط بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. خرید نعناع خشک یکی از دغدغه های افرادی است که علاقه مند به مصرف گیاهان خشک دارویی و خوش بو می باشند.
اما آیا می دانید که برای خرید نعناع خشک باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با نعناع خشک و نکات خرید آن صحبت می کنیم.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 


خرید نعناع خشک؛ بهره مندی از خواص نعناع در تمامی فصول سال
نعناع یکی از بهترین گیاهان دارویی است که از قدیم برای بهبود بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. این گیاه فوق العاده به دلیل اینکه دارای طعم و بوی بی نظیری است، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. به طوری که در بسیاری از غذاهای سنتی کشور ما ایران، نعناع نقش بسیار موثری را ایفا می کند.
نعناع خشک، یک نمونه خاص از نعناع بوده که با حرارت طبیعی و یا مصنوعی خشک می شود. در صورتی که نتوان نعناع را به صورت تازه مصرف کرد، می توان اقدام به خرید نعناع خشک کیلویی نمود و در طول روز از این گیاه فوق العاده استفاده نمود.  
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

خواص مختلف گیاه نعناع
قبل از خرید نعناع خشک، باید در رابطه با خواص مختلف این گیاه اطلاعات کسب کنید تا بدانید که این چرا باید این گیاه را در وعده های غذایی خودتان استفاده نمایید. از جمله خواص مختلف نعناع خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    کمک به بهبود بیماری های مجاری تنفسی
•    موثر در بهبود سوء هاضمه و مشکلات گوارشی
•    دارای خاصیت ضد سرطانی
•    کمک به بهبود عملکرد چشم و بهبود بینایی
•    موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل داشتن ویتامین سی
•    موثر در درمان سردردهای شدید میگرنی
•    کمک به تقویت حافظه به ویژه در سنین بالا
•    موثر در بهبود سلامت و زیبایی پوست
•    کمک به کاهش ریزش موی شدید و افزایش رشد موها
•    کمک به ایجاد بوی خوش در دهان



نعناع خشک صنعتی و سنتی؛ کدام نوع نعناع خشک بهتر است؟
برای خرید نعناع خشک، باید بدانید که در حال حاضر دو نوع نعناع خشک در بازار کشور ایران وجود دارند که شما باید یکی از آن ها را خریداری کنید. نعناع خشک صنعتی، یکی از انواع نعناع هایی است که با کمک دستگاه های صنعتی و روش های خاصی به تولید می رسد. گیاه نعناع خشک صنعتی، مشابه با گیاه نعناع خشک سنتی است؛ فقط روش خشک کردن این گیاه در روش صنعتی با سنتی متفاوت است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
در روش سنتی، نعناع تازه با کمک آفتاب خشک می شود. ممکن است نعناع های خشک سنتی دارای برگ بیشتری باشند و زوائد بیشتری نیز داشته باشند. در روش صنعتی، نعناع ها با کمک دستگاه های مختلف و خاص خشک می شوند. نعناع خشک صنعتی در سریع ترین زمان ممکن تهیه می شود و می تواند به راحت برای غذاهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد.
نعناع خشک صنعتی، معمولا تمیزتر از نعناع خشک سنتی است. چرا که در روش صنعتی سعی می شود که تمامی زوائد نعناع گرفته شود و سپس مراحل خشک شدن نعناع انجام گیرد. اما باز هم خرید نعناع خشک شیراز سنتی مزیت های زیادی را به دنبال دارد. به طور مثال، نعناع خشک های سنتی، دارای عطر و بوی بسیار خوبی هستند؛ اما برخی از نعناع خشک های صنعتی عطر و بوی بسیار خوبی ندارند و از این لحاظ کمی نسبت به نمونه های سنتی، ضعیف تر می باشند.



مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
قیمت خرید نعناع خشک چقدر است؟
قیمت خرید نعناع خشک به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت نعناع خشک، یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد. هر چقدر کیفیت نعناع خشک شده، افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به خصوص اگر طعم و بوی نعناع خشک، بی نظیر باشد!
وجود کمترین ناخالصی در نعناع خشک، از جمله معیارهای دیگری است که باعث کاهش قیمت نعناع خشک می شود. در صورتی که اقدام به خرید نعناع خشک با بیشترین خلوص کنید، می توانید از بوی مطبوع و بی نظیر این گیاه خشک شده بهره مند شوید. لازم به توضیح است که هر چقدر نعناع خشک، تازه تر باشد، دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود. تازگی نعناع خشک با کمک رنگ آن قابل تشخیص می باشد.

قبل از خواندن این نکات، اقدام به خرید نعناع خشک نکنید!
در صورتی که قصد خرید نعناع خشک را دارید، حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا نعناع خشک با کیفیتی را خریداری نمایید. به غیر از اینکه یک فرد یا فروشگاه مطمئن را برای خرید نعناع خشک انتخاب می کنید، باید به یک سری نکات نیز توجه داشته باشید تا بتوانید این گیاه فوق العاده را با بیشترین کیفیت خریداری نمایید.
•    برای خرید نعناع خشک، به کیفیت آن توجه داشته باشید. بدیهی است که نعناع خشک باید دارای بیشترین خلوص باشد تا بتوان آن ها را برای طبخ غذاهای مختلف مورد استفاده قرار داد.
•    در صورتی که نعناع خشک دارای کمترین ساقه باشد، کیفیت بالاتری دارد. از این رو، سعی کنید که در هنگام خرید نعناع خشک، به میزان ساقه های موجود در نعناع توجه کنید.
•    هر چقدر نعناع خشک تازه تر باشد، رنگ سبزتری دارد. اگر می خواهید اقدام به خرید نعناع خشک تازه کنید، حتما رنگ آن را بررسی کنید. در صورتی که رنگ نعناع خشک، سبز تیره و متمایل به مشکی است، بهتر است اقدام به خرید آن نکنید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها