به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۵۰۳۱۹

خرید محصولات زیمنس و اشنایدر در ایران

گروه کسب و کار: برای خرید محصولات زیمنس و اشنایدر در ایران از چه شرکتی باید خریداری کنیم؟
خرید محصولات زیمنس و اشنایدر در ایران
زیمنس و اشنایدر سال‌هاست که به عنوان شرکت‌های تولید کننده لوازم و قطعات الکتریکی در سرتاسر کشورها فعالیت گسترده‌ای دارند و کیفیت محصولات این دو شرکت بر کسی پوشیده نیست. اگر شما هم با خدمات این دو شرکت آشنایی ندارید با ما همراه باشید. زیرا در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که چطور می‌توانیم محصولات اشنایدر و زیمنس را در ایران خریداری کنیم.

زیمنس و اشنایدر چه محصولاتی دارند؟
این دو شرکت تقریبا هر لوازمی که مرتبط با حوزه الکترونیک و الکتریک باشد را پوشش داده‌اند و محصولات آن در بازار موجود هستند. از محصولات اشنایدر و زیمنس می‌توان به موتورها و درایوهای تسمه‌های نقاله، پاورمتر، کنتاکتور، محافظ جان، کلید حرارتی، درایور، سافت استارتر و ... اشاره کرد.
در حال حاضر این دو شرکت بزرگ فعالیت گسترده‌ای در سرتاسر جهان دارند و نقش مهمی را در صنعت کشورهای اروپایی ایفا می‌کنند. اما چه محصولاتی از زیمنس و اشنایدر در ایران وجود دارند؟ چه شرکت‌هایی در ایران به عنوان فروشنده محصولات زیمنس و اشنایدر فعالیت می‌کند؟ ابتدا به‌طور خلاصه به معرفی پرکاربردترین محصولاتی که در ایران از این دو شرکت استفاده می‌شود را معرفی خواهیم کرد.

زیمنس و اشنایدر

خرید سافت استارتر
برای خرید سافت استارتر مناسب شما کار آنچنان سختی نخواهید داشت. زیرا کیفیت ساخت و نحوه عملکرد سافت‌ استارترهای شرکت زیمنس و اشنایدر بسیار بالا می‌باشد و تنها کافیست با توجه به نیاز خود و مشخصاتی که به دنبال آن هستید را خریداری کنید.

خرید کنتاکتور اشنایدر
کنتاکتورها کلیدی الکترومغناطیسی می‌باشند که برای قطع و وصل کردن مدارها از طریق سیم‌ پیچی مغناطیسی استفاده می‌شود. کنتاکتورهای اشنایدر  در مدل‌های مختلفی مانند DC1 – AC12  - AC149 به فروش می‌رسد و در واقع کنتاکتورها نقش مهمی را دارند. برای خرید کنتاکتور اشنایدر باید توجه داشته باشید که برای چه مکانی می‌خواهید آن را تهیه کنید. کارشناسان این حوزه توصیه می‌کنند پیش از خرید کنتاکتور اشنایدر حتما  از مشاوره پیش از خرید که برخی از شرکت‌ها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند استفاده کنید تا با توجه به نیازتان بهترین محصول را انتخاب کنید. 

محصولات اشنایدر

پاورمترهای اشنایدر
پاورمتر انواع مختلفی دارد و آشنایی با آنها به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. به پاورمتر OPM نیز گفته می‌شود.برای مثال از پاورمتر در تشخیص و سنجش قدرت سیگنال‌های نوری استفاده می‌گردد و یا مواردی مانند میزان مصرف انرژی در دستگاه‌ها و یا اندازه گیری جریان و..
پاورمتر انواع مختلفی دارد که در ابعادهای مختلف و مدل‌های تک فاز و سه فاز، پاورمتر ریلی، پاورمتر دستی و پاورمتر تابلویی در ایران موجود می‌باشد. معمولا از پاورمترهای پرتابل نیز برای اندازه گیری ولتاژ و جریان استفاده می‌کنند. از ویژگی‌ها و مزایای پاورمتر می‌توان به قابلیت اندازه گیری هم زمان چندین پارامتر و یا کنترل مصرف انرژی دستگاه‌های پر مصرف در مراکز اشاره کرد. اشنایدر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده پاورمتر می‌باشد.

آریو نیرو نماینده فروش محصولات زیمنس و اشنایدر
در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد که از چه شرکتی می‌توانیم محصولات زیمنس و اشنایدر را در ایران و بدون واسطه خریداری کنیم. شرکت آریو نیرو به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان محصولات این دو شرکت در ایران می‌باشد که شما می‌توانید به سادگی خریداری کنید.
شرکت آریو نیرو، یک شرکت فعال در حوزه فروش برق فشار ضعیف، فشار متوسط و اتوماسیون صنعتی می‌باشد که در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه خدمات با بالاترین کیفیت تاسیس گردید. برای خرید محصولات زیمنس و اشنایدر مانند پاورمتر، سافت استاتر، کنتاکتور، رله شنت و ... می‌توانید با شرکت آریو نیرو با شماره 37120075-051  تماس حاصل کنید تا کارشناسان این شرکت با ارائه مشاوره رایگان، شما را برای خرید بهترین محصول راهنمایی کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها