به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۵۰۳۴۱

درخشش پورعلی‌گنجی، پرسپولیس را امیدوار کرد

درخشش پورعلی‌گنجی، پرسپولیس را امیدوار کرد
گروه ورزشی:با بازنشستگی سیدجلال حسینی وظیفه رهبری بازیکنان خط دفاعی به یک مهره تازه وارد اما باتجربه واگذار شده است. خط دفاعی پرسپولیس در تابستان امسال تغییرات زیادی را به خود دیده و پس از خداحافظی سید جلال حسینی از میادین، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رامین رضاییان، منوچهر صفروف و علی شجاعی نیز از پرسپولیس جدا شدند تا تغییرات عمده‌ای در خط دفاعی رخ دهد.
 
سرخ‌ها با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان قابلی را برای فصل آینده به خدمت گرفتند و البته کنار آنها علی نعمتی، وحدت حنانوف و فرشاد فرجی نیز در دسترس کادرفنی برای حضور در قلب خط دفاعی قرار دارند.با این وجود رسیدن به زوج دفاعی ثابت و موفق اتفاق بسیار مهمی است که پرسپولیس فصل گذشته در آن ضعف داشت و تا هفته آخر نیز بارها خط دفاعی این تیم دستخوش تغییر شد. از تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر سرخ‌ها می‌توان پیشبینی کرد مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از مهره‌های ثابت فصل بیست و دوم پرسپولیس است.

پورعلی‌گنجی که با پوشیدن شماره ۸ سرخ‌ها برای اولین بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس لحظه شماری می‌کند خیلی زود به مهره قابل اتکای گل‌محمدی تبدیل شده است. او در زمین مدام با مدافعان دیگر صحبت و آنها را راهنمایی می‌کند و خودش نیز علاوه بر زدن توپهای هوایی برای بازیسازی از عقب زمین تلاش می‌کند.مرتضی که تجربه‌های زیادی در بازی‌های ملی و لیگ‌های چین و قطر به دست آورده تلاش می‌کند وظیفه سازماندهی خط دفاعی که در سالهای گذشته برعهده سیدجلال حسینی بود را نیز انجام بدهد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها