به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۵۰۳۶۹

خودروهای برقی چین در بازار اروپا

خودروهای برقی چین در بازار اروپا
گروه اقتصادی: شرکت چینی خودروهای برقی نیو قصد دارد اولین کارخانه خارج از کشور خود را در ماه سپتامبر افتتاح کند تا محصولات برقی برای بازار اروپا تولید کند زیرا توسعه آن در خارج از کشور تسریع می‌یابد.به گزارش ایسنا، نیو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کارخانه در بوداپـِست مجارستان، محصولات برقی مانند ایستگاه‌های تعویض باتری را برای خدمات رسانی به کاربران اروپایی توسعه و تولید خواهد کرد.
 
نیو با هدف گسترش فروش خودروهای خود در کشورهایی از جمله آلمان، هلند، سوئد و دانمارک در نیمه دوم سال جاری، ساخت ایستگاه‌های تعویض باتری در اروپا را تسریع خواهد کرد.نیو ارسال نیو ئی‌اس۸ خود را در سال ۲۰۲۱ به نروژ آغاز کرد و یک نمایشگاه در اسلو افتتاح کرد. این شرکت خدمات پس از فروش خود را با نمایشگاه‌های مرکز شهر و شبکه‌های خدمات باتری به عنوان مزیت‌های رقابتی مهم معرفی کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، نیو گفته است که قصد دارد ۴۰۰۰ ایستگاه تعویض باتری در سراسر جهان ایجاد کند که یک چهارم آنها خارج از چین است. استارت‌آپ‌ها و سازندگان باتری بیشتر خودروهای برقی چینی در حال افزایش حضور خود در بازارهای جهانی هستند، جایی که تقاضای خودروهای الکتریکی و ذخیره انرژی در حال افزایش است.

شرکت سازنده باتری‌های چینی Gotion High Tech در ژوئن اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ یک سوم ظرفیت تولید خود را در خارج از چین قرار دهد و ساخت اولین کارخانه باتری خارج از کشور خود را در گوتینگن آلمان تا پایان سال آغاز کند.
برچسب ها: خودرو برقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها