کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلونسو جانشین فتل در استون مارتین شد

10 مرداد 1401 ساعت 17:22


گروه ورزشی: فرناندو آلونسو راننده ۴۱ ساله اسپانیایی، از فصل جدید برای استون مارتین رقابت خواهد کرد.به گزارش ایسنا، فرناندو آلونسو راننده ۴۱ ساله اسپانیایی تصمیم گرفت جانشین سباستین فتل در استون مارتین شود. فتل آلمانی قهرمان چهار دوره جهان پنجشنبه پایان دوران حرفه ای خود را از رقابت های فرمول یک اعلام کرد. فتل قهرمان چهار دوره جهان در دوران حرفه‌ای طولانی خود، در ۲۸۹ رقابت به ۵۳ پیروزی دست یافت. در دو گرندپری اول فصل، نیکو هالکنبرگ آلمانی به جای فتل که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، شروع به کار کرد.
 

آلونسو گفت: هیچ تیمی در فرمول ۱ امروز به اندزه استون مارتین رویکرد بهتر برای پیروزی ندارد و این انتقال یک فرصت واقعا هیجان انگیز برای من است.آلونسو اولین رقابت خود را در فرمول یک در سال ۲۰۰۱ با میناردی انجام داد. او در طول دوران حرفه ای خود برای رنو، مک لارن و فراری رانندگی کرده و از سال گذشته نماینده آلپاین بوده است.
در این فصل آلونسو در رده دهم جدول رده بندی رانندگان فرمول یک قرار دارد. بهترین امتیاز او پنجمی در گرندپری بریتانیا بود.آلونسو در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ قهرمان فرمول یک شد. او در ۳۴۶ مسابقه خود ۳۲ بار مسابقه فرمول ۱ را پیروز شده است.


کد مطلب: 350396

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350396/آلونسو-جانشین-فتل-استون-مارتین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir