کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کوچ پینگ‌پنگ‌باز ایران از مجارستان به فرانسه

10 مرداد 1401 ساعت 17:23


گروه ورزشی: ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: از این پس در لیگ فرانسه بازی می‌کنم و می خواهم رنکینگ جهانی ام را نیز ارتقاء دهم تا بتوانم از آن طریق سهمیه المپیک پاریس را بگیرم.به گزارش ایسنا، امیر حسین هدایی  در مورد حضور در لیگ تنیس روی میز فرانسه بیان کرد: : بعد از بازی های کشورهای اسلامی  به فرانسه می روم. من بعد از ۲ سال که در لیگ مجارستان بازی می کردم، برای فصل جدید با یک تیم فرانسوی قرارداد بسته ام و از ۳۰ روز دیگر مسابقات آغاز می شود. من در لیگ B فرانسه بازی می‌کنم و نوشاد عالمیان هم در همان لیگ است. تیمم در نظر داشت که قراردادم دو ساله باشد اما من خواستم که ابتدا یک ساله باشد و پس از آن اگر شرایط مناسب بود ادامه همکاری دهیم در غیر این صورت به دنبال حضور در لیگ آلمان باشم.
 

هدایی در مورد برنامه خود برای کسب سهمیه المپیک پاریس تاکید کرد: انتخابی تیمی نداریم چون هشت تیم اول جام جهانی و قهرمانی قاره ها سهمیه المپیک را می گیرند. بخش اعظمی از سهمیه انفرادی از طریق رنکینگ توزیع می شود و بقیه هم در انتخابی قاره ها تعیین می شوند. تلاش می کنم تا رنکینگ خود را به ۷۰ جهان برسانم. فعلا در رده ۱۱۰ جهانم و به رنکینگ 70 نزدیکم. اگر نتوانم از طریق رنکینگ سهمیه بگیریم، به دنبال سهمیه آسیانه میانه خواهم بود. البته هنوز اعلام نکرده اند چه تعداد سهمیه از طریق قاره ها توزیع می شود.

او درباره ی اینکه حضور در سه تورنمنت بین المللی برای آمادگی جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی کافی بوده است یا خیر، بیان کرد: به نظرم کافی بوده است. البته ما حدود ۱۰ ماه از سال را درگیر لیگ و دیگر مسابقات هستیم و بازی های کشورهای اسلامی دقیقا در زمانی برگزار می شود که وقت استراحت و ریکاوری ما است. با وجود اینکه از نظر روحی ریکاوری لازم را نداشته‌ام اما انگیزه‌ام زیاد است. با توجه به اینکه در انتخابی تیم ملی اول شدم و در رنکینگ جهانی هم بعد از نوشادعالمیان در رده دوم قرار دارم، هدفم در بازی های کشورهای اسلامی این است که به طلای انفرادی برسم و در بخش تیمی هم با دیگر بازیکنان بتوانیم مدال طلا بگیریم.

هدایی در پاسخ به این پرسش که مدت کوتاهی در ایران اردو داشتند و برای هماهنگی تیم برای بازی های کشورهای اسلامی کافی بوده است؟ تصریح کرد: ما در کشورهای اسلامی در بخش دونفره هم بازی می کنیم. دونفره نیاز به هماهنگی زیادی دارد و چند بار تمرین کردیم تا به هماهنگی رسیدیم. البته ما ۱۰ ماه از سال را کنار هم نیستیم و با توجه به هزینه ها هم نمی توانیم دائم به ایران رفت و آمد کنیم تا در کنارهم تمرین داشته باشیم و نمی‌دانم چه کار باید کرد. با این حال در چند روز گذشته زیاد تمرین کردیم و به آمادگی نسبی رسیدیم.

ملی پوش تنیس روی میز در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در بازی های کشورهای اسلامی ۲ مدال طلا بگیرم و این مدال ها به شرایط خودم کمک کند. همچنین می‌توانم جواب محبت کسانی که به برای من زحمت کشیدند مانند آقای احسانی مهر و پدر و مادرم را بدهم.


کد مطلب: 350397

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/350397/کوچ-پینگ-پنگ-باز-ایران-مجارستان-فرانسه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir