به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۵۰۳۹۸

بازیکن ۱۰ میلیاردی در استقلال خوزستان؟

بازیکن ۱۰ میلیاردی در استقلال خوزستان؟
گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره لقب کهکشانی که به این تیم، گفت: این لقب شایسته تیم استقلال خوزستان است و از بابت آن خوشحالم.ه گزارش ایسنا، کیوان بابادی  در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در فصل جدید لیگ یک کشور، اظهار کرد: تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعد از پشت سر گذاشتن یک اردوی خوب در تهران، از امروز نیز دومین اردوی تیم در تهران همراه با انجام چند بازی تدارکاتی برپا می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به توقع مردم خوزستان برای صعود این تیم به لیگ برتر، گفت: قطعاً توقع مردم بجا است و بازیکنان نیز باید در راستای این توقع و خواسته قدم بردارند و طبیعتاً همین توقع در افزایش انگیزه بازیکنان نیز تأثیر فراوان خواهد داشت و باعث می‌شود با تمام توان برای تحقق این خواسته بجنگند.مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره لقب کهکشانی که به این تیم با توجه به خریدهایی که داشته است، عنوان کرد: این موضوع توقعات را بالا می‌برد اما به نظرم این لقب شایسته تیم استقلال خوزستان است و از بابت آن خوشحالم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که بازیکنی با قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی به عضویت این تیم درآمده است؟ گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و ما چنین هزینه‌هایی در تیم‌مان نداشته‌ایم. بازیکنانی که به استقلال خوزستان آمده‌اند به گفته خودشان به دلیل اینکه این تیم هویت داشته است و همچنین به خاطر وجود پورموسوی با ما قرارداد بسته‌اند. ضمن این‌که بازیکنان جذب شده با نظر سرمربی تیم بوده‌اند و هیچ بازیکنی با دلالی و حیف و میل شدن پول وارد استقلال خوزستان نشده است. البته از لیست پورموسوی فقط گودرز داوودی را که به توافق مالی نرسیدیم، نتوانستیم جذب کنیم، وگرنه تمام بازیکنان جذب شده لیست سرمربی تیم بودند و ما با پیشنهاد دیگران بازیکنی به تیم‌مان نیاورده‌ایم.

بابادی عنوان کرد: امسال فصلی است که تمام فوتبال ایران این ادعا و نگاه را دارد که جایگاه استقلال خوزستان لیگ یک نیست و تیمی که قرار است برای صعود کار کند مسلماً باید ضریب ریسک خود را پایین بیاورد زیرا دیگر آزمونی و خطایی وجود ندارد.وی درباره غیربومی بودن استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: بله گفته می‌شود استقلال خوزستان تیمی غیربومی است، در صورتی که به این صورت نیست و تیم ما تلفیقی از باتجربه‌ها و باکیفیت‌های لیگ یک بوده و از خوزستانی‌ها نیز در تیم‌مان استفاده کرده‌ایم. نباید فراموش کنیم که برای صعود باید از تمام ابزارمان استفاده کنیم و آیا اگر ما تیم با جذب بازیکنان دیگر تقویت نمی‌شد آیا ابزار لازم در استان خوزستان برای تحقق خواسته مردم یعنی صعود به لیگ برتر وجود داشت؟

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: در پنج سال گذشته که استقلال خوزستان نتوانسته به لیگ برتر صعود کند تمام بازیکنان خوزستانی بودند و امسال رویکردمان این بود که ضمن تقویت تیم با بازیکنان استان‌های دیگر، از ۱۵ تا ۱۶ بازیکن آکادمی‌مان نیز استفاده کنیم. در حال حاضر نیز بازیکنان خوزستانی خوبی در تیم‌مان داریم. واقعا تلاش‌ کردیم بازیکنان بومی با کیفیت را حفظ کنیم و حتی دست به آینده‌نگری بزنیم تا در کنار صعود، آینده استقلال خوزستان را هم بسازیم.

وی گفت: لیگ یک برای تجربه‌آموزی نیست و وقتی خواسته و توقع مردم و فوتبال خوزستان و ایران این است که استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی کند، آیا می‌توانیم این ریسک را داشته باشیم که با میانگین سنی ۲۱ سال خوزستانی در لیگ یک بازی کنیم؟ تمام هدف مجموعه استقلال خوزستان این است که از ظرفیت بومی استان استفاده کنیم. من معتقدم این تیم با پورموسوی و با وجود یک هیات مدیره بسیار فعال و پای کار و از همه مهم‌تر یک مدیرعامل جوان و کاربلد در رأس شرکت گروه ملی که با تمام حساسیت و وسواس برای استقلال برنامه دارد، به لیگ برتر صعود خواهد کرد. همه با هم و کنار هم به دنبال این هستیم که استقلال خوزستان فصل آینده در لیگ برتر باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها