به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۵۰۴۱۷

استقبال تیم جدید از سوارز و خانواده‌اش

استقبال تیم جدید از سوارز و خانواده‌اش
گروه ورزشی: لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول در این تابستان به تیم ناسیونال اروگوئه پیوسته است تا بدین ترتیب فوتبال حرفه‌ای خود را از همان جایی که شروع کرده است به پایان ببرد چرا که او به تیم دوران نوجوانی خود بازگشته است.
سوارز که در حال حاضر ۳۵ سال دارد، فوتبال اروپا را ترک کرد. او بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ در بارسلونا حضور داشت که می‌توان گفت درخشان‌ترین زمان در دوران حرفه‌ای او نیز مربوط به دوران حضورش در بارسلونا بود چرا که او به همراه آبی و اناری‌ها توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و البته کفش طلا را هم فتح کند. سوارز در فصل ۲۰۱۳/۱۴ هم در لیورپول به طور مشترک با کریستیانو رونالدو فاتح کفش طلا شده بود.
سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد. لوئیس سوارز برای این مراسم معارفه خانواده خود را هم به ورزشگاه ۳۴ هزار نفری گرن پارک برده بود. سوارز در حال حاضر سه فرزند با نام‌های دلفینا، بنجامین و لوتارو دارد و خوشحالی معروف او هم پس از گلزنی که سه انگشت دستش را می‌بوسد به همین دلیل است.


 
برچسب ها: لوئیس سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها