به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۵۰۴۷۱

ماجرای اعتراف به جنایت با حلوای نذری!

ماجرای اعتراف به جنایت با حلوای نذری!
گروه حوادث: شامگاه 17 اردیبهشت سال 99 دختر جوانی به نام سحر با پلیس تماس گرفت و گفت: 2 روز قبل تلفنی در حال صحبت با نامزدم مهران بودم که او یکباره گفت بعداً  با من تماس می‌گیرد و تلفن را بدون خداحافظی قطع کرد. بعد از آن دیگر به تلفن‌هایم جواب نداد به خانه‌اش رفتم اما با اینکه خودرواش در پارکینگ است، در را باز نمی‌کند.

نگرانش هستم. با اظهارات دختر جوان مأموران کلانتری 146 حکیمیه به خانه مهران رفتند و با هماهنگی قضایی وارد آپارتمان شدند، اما به محض ورود با جسد مهران در حالی مواجه شدند که دست‌هایش از پشت بسته شده و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است. همچنین در محل جنایت ظرف پر از حلوایی پیدا شد که نشان می داد مجرمان به بهانه آوردن حلوای نذری وارد منزل مقتول شده اند. با اعلام خبر این جنایت به بازپرس جنایی و شروع تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت، کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته محدوده خانه مقتول رفتند و پس از بررسی مشخص شد که 3 مرد جوان به همراه یک زن وارد خانه مقتول شده‌اند.

پس از مدتی هم هراسان از خانه خارج شده و سوار خودروشان محل را ترک کرده‌اند. در ادامه تیم جنایی دریافتند مدتی است که مهران با مرد جوانی به‌ نام سعید آشنا شده و با هم مشارکت کاری داشته‌اند. بدین ترتیب به‌ دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت، سعید بازداشت شد. او ابتدا منکر جنایت بود اما وقتی در مقابل مستندات قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و گفت قصدش کشتن مهران نبوده و قصد داشته با گرفتن سفته از او طلبش را پس بگیرد.  با دستگیری سایر متهمان و صدور کیفرخواست آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.
مرجع : روزنامه آرمان ملی
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها