به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۵۰۴۷۹

افزایش سطح حفاظت شخصی از«اون»

افزایش سطح حفاظت شخصی از«اون»
گروه بین الملل:خبرگزاری یونهاپ گزارش داد صحنه‌هایی را رصد کرده که نشان می‌دهد کره شمالی پس از ترور شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن، سطح حفاظت شخصی از کیم جونگ اون، رهبر جوان این کشور را افزایش داده است.
 این آژانس خبری گزارش داد: طبق تجزیه و تحلیل صحنه‌های کنفرانس ملی "کهنه کاران جنگ"، به نظر می‌رسد محافظان شخصی اون وظایف خود را از محدوده بسیار نزدیک وی انجام می‌دادند.یونهاپ گزارش داد، در این مراسم در حالی که کیم دست خود را به سمت کهنه سربازانی که در مقابل بنای یادبود پیروزی ملی جمع شده بودند تکان داد، او توسط حدود ۴ الی ۵ مرد تنومند احاطه شده بود و محافظان در حالی که اطراف را زیر نظر داشتند، به دقت از کیم محافظت می‌کردند. همه آنها یک کراوات راه راه آبی و هدفون بی‌سیم که یکی از نمادهای اصلی محافظان محسوب می‌شود، بسته بودند.طبق گزارش یونهاپ، "نگهبانان کیم را در حالی که با کهنه سربازان دست می‌داد محاصره کردند تا از نزدیک شدن سایر شرکت کنندگان جلوگیری کنند. همچنین کیم چول کیو، بازرس کل کابینه، در میان نگهبانان بود، که برآورد می‌شود او در این روز به همراه اعضای دفترش سرپرستی حفاظت شخصی کیم را بر عهده داشت."
این خبرگزاری گزارش داد، در سال‌های اخیر هیچ صحنه‌ای مشاهده نشده است که کیم جونگ اون هنگام انجام فعالیت‌های عمومی از محافظ شخصی برخوردار باشد.
یونهاپ در ادامه اعلام کرد: "برخی معتقدند تقویت سطح حفاظت شخصی کره شمالی از رهبر این کشور ممکن است به خاطر ترور نخست وزیر سابق ژاپن در ابتدای ماه جاری باشد."
پروفسور یانگ مو جین، معاون رئیس دانشگاه مطالعات کره شمالی گفت "حفاظت نزدیک از کیم جونگ اون در غیر از سفرهای وی به خارج از کشور، یک پدیده نادر در داخل کره شمالی است و ممکن است تاثیرات ترور آبه باشد. "
وی افزود: با توجه به اعتماد رهبر جوان کره شمالی به تسلط خود بر کشور، می‌توان گفت که این تصمیم مربوط به گارد محافظ وی برای آمادگی در هر شرایطی بوده است و به نظر نمی‌رسد که این تصمیم به دستور کیم گرفته شده باشد.


 
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها