به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۵۰۵۰۶

کری‌خوانی سرمربی استقلال برای رقیب

کری‌خوانی سرمربی استقلال برای رقیب
گروه ورزشی:در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران استقلال باید در خانه به مصاف تیم فوتبال سپاهان برود. این دیدار تقابل دو سرمربی پرتغالی خواهد بود.ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت: به طور اتفاقی ساپینتو را در رستورانی ملاقات کردم و او به من گفت: در بازی اول جنگ خواهد بود.(استقلال-سپاهان) 
 
او در ادامه گفت که از شناختی که در ایران پیدا کرده بسیار راضی است. در همین رابطه سرمربی سپاهان اضافه کرد: برای حضور در ایران مایل نبودم چون این کشور را نمی‌شناختم و مطمئن نبودم. اما برای دیدن به ایران رفتم و از آنچه دیدم و احساس کردم بدم نیامد. من در اصفهان، پایتخت سابق ایران هستم. الان پایتخت ایران شهر تهران است. اصفهان دومین شهر است ولی دوبرابر لیسبون جمعیت دارد. اصفهان شهر بزرگی است و ترافیک زیادی دارد. البته در اینجا خیابانها قشنگ است که یک طرفش درخت است و در طرف دیگر یک معماری فوق‌العاده و باستانی وجود دارد.
 
این مربی همچنین از کیفیت بازیکنان سپاهان شگفت‌زده شد و گفت: بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم هستند. بازیکنان من از نظر فنی پیشرفته و به خوبی تاکتیک را می فهمند. آنها کنجکاو هستند و با وجود خلاءهایی که دارند، توانایی یادگیری بالایی دارند. البته مردم ایران خیلی فوتبالی هستند. آنها با فوتبال زندگی می کنند.این مربی ۵۶ ساله پرتغالی پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت‌های ‌باشگاه سپاهان، با انجام مذاکرات با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه در نهایت با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها