به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۵۰۵۲۹

جنجال دوباره امیر تتلو و سحر قریشی

جنجال دوباره امیر تتلو و سحر قریشی
گروه فرهنگی: هفتاد و سه روز قبل بود که امیر تتلو و سحر قریشی در فضای مجازی به افشاگری علیه یکدیگر پرداختند. در نهایت هم امیر تتلو اعلام کرد که آن ها از یکدیگر جدا خواهند شد، اما بعد مشخص شد که این دو چنین قصدی ندارند. حالا هم بعد از گذشت دو ماه امیر تتلو و سحر قریشی این قصه را دوباره تکرار کرده اند.
 
 اولین پیام جدایی تازه را امیر تتلو منتشر کرد. او روزهای گذشته نوشته بود که از این لحظه به بعد مجرد است و نسبتی هم با سحر قریشی ندارد. دو روز بعد هم او یادداشتی دیگر منتشر کرد و گفت که سحر قریشی خانه او در ترکیه را ترک کرده و قصد رفتن به دبی را دارد.

اما نکته جالب توجه از نگاه کاربران اینجا است که سحر قریشی هیچ یک از تصاویر مشترک اش با امیر تتلو را از صفحه اش پاک نکرده و در قسمت بیوگرافی نیز همچنان به حضور امیر تتلو در زندگی اش تاکید دارد.در این میان برخی فعالان رسانه ای و کاربران هم به قطعه تازه امیر تتلو به نام «اونم دوست منه» اشاره کرده و گفته اند که این قصه و جنجال صرفا برای جلب توجه کاربران به اثر جدید او است. قطعه ای که می خواهد به مخاطب این گونه القا کند که پاسخی به اختلافات میان امیر تتلو و سحر قریشی است و بخشی از راز و علت جدایی شان را هم افشا می کند.
مرجع : فرارو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها